نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷

بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Bloodshot مشخص شد

شرکت سونی پیکچرز بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Bloodshot (بلادشات) با بازی وین دیزل را تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Bloodshot معرفی شد طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرد، توبی کبل به وین دیزل و دیگر بازیگران این فیلم اضافه شده و او قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اکس (Axe) را در فیلم Bloodshot بازی کند. این اولین تجربه کبل برای بازی در نقش یک ابرشرور دنیای کمیک نیست و او پیش از این نقش دکتر دووم را در فیلم Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) بازی کرده بود. علاوه بر این، کبل نقش شخصیت شرور کوبا در مجموعه فیلم Planet of the Apes (سیاره میمون‌ها) را نیز بر عهده داشته است.

Toby Kebbell

اکس، شخصیت شناخته شده‌ای نیست و در واقع همچین شخصیتی با این نام در دنیای کمیک بلادشات وجود ندارد. با این حال، این شخصیت ممکن است نسخه سینمایی شخصیت Ax (اکس) باشد که طبق توصیف شرکت کمیک‌های Valiant، او یک استاد جادوگری کامپیوتری نفرت انگیز و کاملا خودکفا است که وابستگی زیادی به دنیای الکترونیک و دیجیتال دارد. علاوه بر کبل، وین دیزل در نقش آنجلو مورتالی، ایزا گونزالس، مایکل شین، سم هیوین، تلولا رایلی و الکس هرناندز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bloodshot حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کارگردانی فیلم Bloodshot بر عهده دیو ویلسون خواهد بود و اریک هیزرر، نویسنده فیلم Arrival (رسیدن)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Bloodshot اعلام نشده است، اما فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل ماه جولای امسال (تیر) آغاز خواهد شد و در حال حاضر بازیگران فیلم در حال آماده شدن برای حضور در محل فیلمبرداری هستند. آنجلو مورتالی قاتلی بسیار بی‌رحم برای اوباشگران است که با استفاده از فناوری نانو به یک سوپر سرباز به نام بلادشات تبدیل می‌شود. این شخصیت در سال ۱۹۹۲ توسط کوین ون هوک، دان پرلین و باب لیتون خلق شده است. فیلم Bloodshot قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و توسط سونی پیکچرز منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده