نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

ساخت سریال Halo رسما تایید شد

شبکه شوتایم رسما ساخت فصل اول سریال Halo (هیلو) برای پخش در سال ۲۰۱۹ را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام پس از سال‌ها انتشار خبرها و شایعات متعدد، سریال Halo ساخته و منتشر خواهد شد. شبکه شوتایم رسما تایید کرد که این سریال لایو اکشن علمی تخیلی قرار است براساس مجموعه بازی Halo که یک مجموعه بسیار محبوب کنسول ایکس باکس است، تولید و از این شبکه منتشر شود. کایل کیلن، سازنده سریال Awake (بیدار)، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و شورانر در سریال Halo حضور خواهد داشت و مغز متفکر آن خواهد بود. همچنین روپرت ویات، کارگردان فیلم Rise of the Planet of the Apes (ظهور سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی بیشتر قسمت‌های سریال هیلو را بر عهده دارد و همچنین او به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال نیز حضور خواهد داشت.

فصل اول سریال Halo قرار است در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شود. انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید آن از اوایل سال ۲۰۱۹ برای پخش در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز شود. طبق گفته شوتایم، این سریال اقتباسی از یک بازی ویدیویی بسیار محبوب است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۱ منتشر شده است و اتفاقات آن در قرن ۲۶ جریان دارد. ما در این سری بازی شاهد یک جنگ حماسی و بزرگ بین انسان‌ها و یک تهدید بیگانه که با نام کاوننت شناخته می‌شوند هستیم. سریال Halo ترکیبی از داستان‌های شخصی و بسیار عمیق به‌همراه صحنه‌های اکشن، ماجراجویی و تصویری غنی و گسترده از چشم انداز آینده، خواهد بود. دیوید نوینز، رئیس و مدیر عامل شبکه شوتایم در بیانیه منتشر شده گفت:

سریال Halo، جاه طلبانه‌ترین سریال تاریخ شبکه ما است و ما انتظار داریم که مخاطبانی که سال‌ها منتظر این سریال بودند، به‌زودی این سریال به آن‌ها ارائه شود. در تاریخ تلویزیون، هرگز به اندازه کافی شاهد داستان‌های علمی تخیلی بزرگ نبوده‌ایم. فیلمنامه‌های کایل کیلن بسیار هیجان انگیز، گسترده و جذاب هستند و روپرت ویات یک کارگردان فوق العاده برای ساخت یک مجموعه است و آن‌ها چشم انداز خود را برای ساخت و خلق سریال Halo و جذب طرفداران بازی در یک جهان بی‌نظیر با شخصیت‌های پیچیده که در این جهان منحصر به فرد حضور دارند، پیاده سازی خواهند کرد.

Halo TV Series Logo

سریال Halo توسط شبکه شوتایم با همکاری مایکروسافت، 343 اینداستریز و بخش تلویزیونی شرکت فیلمسازی امبلین اینترتینمنت که متعلق به استیون اسپیلبرگ است، ساخته و منتشر خواهد شد. علاوه بر کیلن و ویات، اسکات پنینگتون، جاستین فالوی و داریل فرانک، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال هیلو حضور خواهند داشت. بخش بین المللی شبکه CBS نیز وظیفه انتشار این سریال را در سراسر جهان بر عهده خواهد داشت. در سال ۲۰۱۳، مایکروسافت برای اولین‌بار ساخت سریالی تلویزیونی براساس مجموعه بازی‌های Halo به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ را اعلام کرد. این سریال در ابتدا قرار بود به‌صورت انحصاری تنها از سرویس ایکس باکس لایو منتشر شود، اما مدتی بعد شبکه شوتایم وظیفه انتشار سریال Halo را بر عهده گرفت. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده