// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰

ویدیو جدید بازی Fortnite با محوریت صدایی مرموز، پیش از فرا رسیدن فصل 5

در آستانه فرارسیدن فصل 5 بازی Fortnite یکی از کاربران با انتشار ویدیویی در توییتر از اتفاقی عجیب در این بازی خبر داد.

تا اتمام فصل 4 بازی Fortnite: Battle Royale زمان زیادی باقی نمانده است و استودیو اپیک گیمز (Epic Games) در حال آماده‌سازی محتویات فصل بعدی این بازی بتل رویال است. سازندگان به تازگی تایید کردند که فصل 5 این بازی از تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر ماه)‌ آغاز می‌شود و حال برخی المان‌های درون بازی از محتویات جدید خبر می‌دهند.

پس از دریافت آپدیت 4.5 بازی فورتنایت، بازیکنان در حین بازی صدایی از دوردست به گوششان خورده است. این صدا که حالتی آژیر-مانند داشت در محدوده Evil Lair در Snobby Shores شنیده شده است. یکی از کاربران توییچ با نام OpTic CouRage در جریان استریم خود این صدا را شنید و بلافاصله آن را در توییتر منتشر کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو توییت وی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این اتفاق یقینا از محتویات فصل پنجم بازی Fortnite خبر می‌دهد. چندی پیش ساعت شمارش معکوس بزرگ و مرموزی نیز در نقشه این بازی نمایان شد که بازیکنان بر این باور بودند که این ساعت به پرتاب موشکی مربوط می‌شود. البته سازندگان هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این وقایع منتشر نکرده‌اند.

البته این اولین بار نیست که در آستانه آغاز شدن فصل جدید سازندگان با آیتم‌های عجیب بازیکنان را به وجد در می‌آورند؛ چرا که پیش از فرارسیدن فصل چهارم بازیکنان در نقشه شاهد ستاره دنباله‌دار بودند که با نزدیک شدن به برگزاری فصل 4 این ستاره‌ها بیشتر و بیشتر می‌شدند و در انتها با برخورد آنها با یکدیگر شاهد آغاز رویداد جدید بودیم.

همچنین احتمال می‌رود که با نزدیک شدن به فصل پنجم این وقایع عجیب بیشتر شود. Season 5 بازی Fortnite از پنجشنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۲:۳۰ ظهر آغاز می‌شود. در آن سو استودیو اپیک از تاریخ ۲۹ ژوئن الی ۲ جولای (۸ الی ۱۱ تیر) موقعیت کسب XP دوبرابر برای بازیکنان مهیا می‌کند. این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد که جوایز باقی مانده از Battle Pass را از آن خود کنند.

در خبر‌های مرتبط چندی پیش بخش تحقیقاتی Superdata اعلام کرد که بازی Fortnite در ماه مه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است و پس از آن نیز شاهد بودیم که سازنده PUBG شکایت خود را از اپیک گیمز پس گرفت. اگر از علاقه‌مندان به بازی Fortnite هستید و تمایل دارید که آن را روی کنسول تجربه کنید می‌توانید به باندل Fortnite کنسول پلی استیشن 4 نگاهی بیندازید.

 نسخه موبایل بازی Fortnite در نقد و بررسی خود در زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از متن بررسی این بازی از این قرار است:

درباره‌ی نسخه‌ی موبایل بازی Fortnite، شاید بشود قبل از هر چیز گفت که می‌توانیم به خاطر حفظ شدن تمام ویژگی‌های بنیادین و حس و حال اصلی اثر در آن، ستایشش کنیم. درست است که بازی اشکالاتی مثل کمبودهای مشهودی در گرافیک فنی و ضعف سیستم کنترل شخصیت در بعضی قسمت‌ها را نیز درون خودش جای داده، اما آن‌قدر ویژگی‌های مثبت هم دارد که گیمرهای پلتفرم موبایل و به خصوص دوست‌داران سبک بتل رویال را بدون هیچ شک و شبهه‌ای، دعوت به تجربه‌ی آن و لذت بردن از بخش‌های گوناگونش کنیم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده