نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

کوین فایگی ساخت فیلم Doctor Strange 2 را تایید کرد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود در دست ساخت بودن دنباله فیلم Doctor Strange را تایید کرد.

فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) در نوامبر سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای مثبت از سوی منتقدان، این فیلم توانست در گیشه هم با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شود و اولین فیلم مستقل شخصیت دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول بیش از ۶۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. با این حال، تا به امروز ساخت دنباله این فیلم رسما تایید و اعلام نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود گفت که دنباله این فیلم ساخته خواهد شد.

در حاشیه مصاحبه با وب‌سایت Cinemablend که بخشی از تور مطبوعاتی فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) است، از فایگی سوالی در مورد قدم و حضور بعدی شخصیت‌ها پس از فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴)، پرسیده شد. فایگی در جواب تایید کرد که شخصیت دکتر استرنج و بندیکت کامبربچ برای فیلم‌ها و حضورهای بیشتری بازخواهند گشت. فایگی گفت:

گاهی اوقات از خود می‌پرسید که مقصد بعدی این شخصیت‌ها کجا است و دکتر استرنج، یکی از این شخصیت‌ها است. در هر حال فیلم دیگری از دکتر استرنج خواهیم ساخت و زمانی که ما آن را انجام دهیم، چند سال پس از اولین فیلم Doctor Strange خواهد بود و در عین حال، او بخش بزرگی از فیلم Infinity War بوده است. بنابراین زمانی که شما شخصیت‌های محبوب و پر طرفدار بسیاری دارید که مردم می‌خواهند بیشتر آن‌ها را ببینند، این فقط یک مشکل خوب است و ما باید باور اصلی خود را که تحقیق، جستجو و انجام کارهای مختلف و متفاوت است، حفظ کنیم و آن را ادامه دهیم.

 Kevin Feige

با این حال، منظور فایگی از فاصله زمانی فیلم Doctor Strange و دنباله آن چندان شفاف و مشخص نیست که منظور او این است که فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) در طول چند سال آینده تولید و منتشر خواهد شد یا اینکه اتفاقات آن با فاصله زمانی نسبتا زیاد جریان خواهد داشت. شخصیت دکتر استرنج حضور کوتاهی را در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و حضور پر رنگی را در فیلم Avengers: Infinity War داشته است و انتظار می‌رود این شخصیت حضور مهمی را نیز در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول داشته باشد. علاوه بر فیلم Doctor Strange 2، احتمال حضور کوتاه این شخصیت در دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نیز وجود دارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده