نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

اولین پوستر فیلم Glass منتشر شد

ام. نایت شیامالان، اولین پوستر جدیدترین ساختهٔ خود، یعنی فیلم مورد انتظار Glass (شیشه) را منتشر کرد.

ام. نایت شیامالان، فیلمساز و نویسندهٔ آمریکایی هندی سینمای هالیوود، که طرفداران سینما وی را با ساخت فیلم‌های تریلر، فراطبیعی و ترسناک به خاطر دارند، کارگردانی فیلم Glass (شیشه) را بر عهده دارد؛ وی به‌تازگی اولین پوستر از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد. فیلم Glass که قرار است در ژانویه سال ۲۰۱۹ روی پردهٔ سینما برود، دنباله فیلم Split (گسست)، محصول سال ۲۰۱۶ میلادی از همین کارگردان محسوب می‌شود. در مورد فیلم Split هم این‌طور می‌توان گفت که این فیلم دنباله پنهانی فیلم تریلر و ماوراءالطبیعه Unbreakable (نشکن) بود. در فیلم Unbreakable، الیجاه پرایس به‌عنوان شخصیتی که عاشق کتاب‌های کمیک است و مجموعه‌ای از این کتاب‌ها دارد معرفی شد. الیجاه پرایس معروف به مرد شیشه‌ای، با کوچک‌ترین ضربه‌ای استخوان‌هایش می‌شکست و این شخصیت در مقابل دیوید دان با بازی بروس ویلیس قرار داشت که دارای قدرت خاصی بود که وی را در مقابل هر حادثه‌ای شکست‌ناپذیر می‌ساخت. شخصیت الیجاه پرایس در فیلم جدید Glass بار دیگر نقش مرد شیشه‌ای معروف را ایفا خواهد کرد.

ام. نایت شیامالان در سخنانی اعلام کرد که کنفرانسی مطبوعاتی از فیلم Glass در جشنواره کمیک‌ کان شهر سن دیگو برگزار خواهد شد و البته اولین پوستر این فیلم را هم منتشر کرد که در آن سه شخصیت اصلی داستان حضور دارند. در این پوستر جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، بروس ویلیس در نقش دیوید دان و ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس حضور دارند و جملهٔ تبلیغاتی روی پوستر نیز جالب است که چنین می‌گوید «نمی‌توانید چیزی را که هستید مهار کنید». در پوستر منتشرشده هر سه شخصیت سعی در پنهان کردن یا بهتر بگوییم مهار کردن شخصیت واقعی و ریشه‌ای خود دارند، اما انعکاس تصویر چیز دیگری می‌گوید.

این پوستر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Glass

علی‌رغم اینکه فیلم Unbreakable یکی از بهترین فیلم‌های ام. نایت شیامالان بود و در گیشه نیز عملکردی موفقیت‌آمیز از خود بر جای گذاشت و با بودجه ۷۵ میلیون دلاری نزدیک ۲۵۰ میلیون دلار فروش داشت، اما سازندگان تا مدت‌ها تصمیمی برای ساخت دنباله این فیلم نداشتند. فیلم Unbreakable در زمان خود یکی از بهترین‌های ژانر ابرقهرمانی بود و در واقع این فیلم را می‌توان یکی از پیشگامان این ژانر دانست. در هر صورت زمان زیادی به پایان انتظار تقریباً دو دهه‌ای طرفداران برای تماشای دنبالهٔ فیلم Unbreakable باقی نمانده است و به‌زودی سه شخصیت جذاب مرد شیشه‌ای، مرد نشکن و هیولا، در یک فیلم به تصویر کشیده خواهند شد.

فیلم Glass آخرین فیلم این سه‌گانه است و در این فیلم دیوید دان به دنبال رد قاتل سریالی فیلم Split، یعنی کوین وندل کرامب/هیولا خواهد بود

فیلم Glass آخرین فیلم این سه‌گانه است و در این فیلم دیوید دان به دنبال رد قاتل سریالی فیلم Split، یعنی کوین وندل کرامب/هیولا خواهد بود. البته تهدیدها و خطراتی را که شخصیت پرایس به وجود می‌آورد هم به داستان باید اضافه کرد. این‌طور که به نظر می‌رسد هسته اصلی داستان فیلم Glass همچون دیگر فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی بر تقابل خیر و شر تأکید دارد.

بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Glass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Glass بر عهده ام. نایت شیامالان بوده است.

گفتنی است چندی پیش اعلام شد ام. نایت شیامالان قرار است مدیریت تولید مجموعهٔ تلویزیونی تریلر و روانشناسانه‌ای با نام Outcast را بر عهده داشته باشد. وی علاوه بر تهیه‌کنندگی مجموعهٔ تلویزیونی Outcast، کارگردانی قسمت اول و آزمایشی این مجموعه را هم بر عهده خواهد داشت.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۷) روی پرده‌ٔ سینما برود.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده