نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

مذاکره جیم کری برای ایفای نقش در فیلم سونیک

جیم کری، بازیگر و کمدین معروف در حال مذاکره برای حضور در فیلم سینمایی سونیک است.

کمپانی پارامونت،  یک فیلم سینمایی‌ بر اساس سری بازی‌های Sonic The Hedgehog محصول سگا در دست ساخت دارد که قرار است ماجراهای این کاراکتر محبوب را به شکل لایو اکشن روایت کند. اکنون به نقل از منابع سایت Deadline، جیم کری هم برای ایفای نقش در این فیلم با سران پارامونت وارد مذاکره شده و نقش جالبی هم در آن خواهد داشت: دکتر اگمن (Dr. Eggman) که با نام روباتنیک (Robotnik) هم شناخته می‌شود و معروف‌ترین دشمن سونیک در بازی‌های ویدیویی مرتبط با این شخصیت است.

پیش از جیم کری، خبر حضور جیمز مارسدن (بازیگر نقش سایکلاپس در سری فیلم‌های X-Men و تدی در سریال Westworld) و همچنین تیکا سامپتر (بازیگر آثاری چون Ride Along) هم در فیلم سونیک منتشر شده بود. کارگردان فیلم هم جف فاوئلر است که بیشتر به خاطر فیلم‌ها و انیمیشن‌های کوتاه خود شناخته می‌شود و در سال ۲۰۰۴ با انیمیشن کوتاه Gopher Broke نامزد اسکار شده بود. پت کیسی و جاش میلر نویسندگی فیلمنامه سونیک را برعهده دارند و نیل موریتز، تیم میلر و می اونیشی هم تهیه‌کنندگان آن هستند.

کمتر کسی است که اهل سینما باشد و جیم کری را نشناسد. بازیگر و کمدینی که با نقش‌های متنوع خود در فیلم‌هایی مثل چگونه گرینچ کریسمس را دزدید، ایس ونچورا و هورتون صدایی می‌شنود و... شناخته می‌شود. آخرین اثر سینمایی او Dark Crimes در سال ۲۰۱۶ بود و در سال ۲۰۱۷ هم در مستند Jim & Andy: The Great Beyond حضور داشته است. البته او در دنیای سریال هم فعالیت دارد و برای مثال جزو تهیه‌کنندگان سریال I'm Dying Up Here محسوب می‌شود. کاری از Showtime که سپتامبر امسال هم با سریال کمدی درامی به نام Kidding پذیرای بازی جیم کری خواهد بود.

فیلم سونیک ماجراهای این خارپشت دوست‌داشتنی و رفقای او را روایت می‌کند که به دنبال از بین بردن نقشه‌های شوم دکتر اگمن برای تسلط بر دنیا هستند. داستانی که اگر با سری بازی‌های سونیک همراه بوده باشید، برای شما آشنا خواهد بود.

فیلم سینمایی Sonic The Hedgehog در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود و باید دید این فیلم هم به سرنوشت اکثر آثار سینمایی برگرفته از دنیای بازی گرفتار می‌شود یا فیلمی جذاب و تماشایی از آب درخواهد آمد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده