// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

برادران وارنر: بازی Westworld برگرفته از Fallout Shelter نیست

کمپانی برادران وارنر مدعی شده است که در بازی موبایل Westworld از بازی Fallout Shelter تقلید نکرده است.

مدتی پیش بود که بازی اندروید و آیفون Westworld روانه بازار شد و در ادامه، کمپانی بتسدا (Bethesda) مدعی شد که استودیو Behaviour Interactive از بازی موبایل Fallout Shelter کپی برداری کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی‌های موبایل، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، ناشر بازی موبایل Westworld، در جریان یک بیانیه اعلام کرده است که آن‌ها متوجه شباهت‌های این دو بازی هستند، اما بازی موبایل Westworld یک بازی کاملا مجزا است و اصلا از کدهای Fallout Shelter استفاده نکرده است.

کمپانی برادران وارنر در جریان بیانیه خود اعلام کرده است:

کمپانی برادران وارنر، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های ساخت محصول از جمله سریال Westworld، احترام فراوانی برای حقوق معنوی مالکیت قائل است. صحبت‌های اخیر کمپانی بتسدا مبنی بر اینکه بازی موبایل Westworld کمپانی وارنر از کدهای Fallout Shelter استفاده کرده است، بسیار ما را شگفت‌زده کرد و بی‌اساس است.

نکته‌ی جالب توجه این است که بازی موبایل Fallout Shelter و بازی وست ورلد هر دو توسط استودیو Behaviour Interactive توسعه داده شده‌اند و از آن جایی که از نظر جهان بازی و نحوه بازی کردن شباهت‌هایی به یکدیگر دارند، بتسدا مدعی شده است که این استودیو از کدهای Fallout Shelter استفاده کرده است.

کمپانی برادران وارنر در ادامه صحبت‌های خود افزود:

کمپانی برادران وارنر از طریق تیم سازنده مطمئن شده است که اتهامات بتسدا درست نیستند و از کدهای Fallout Shelter در بازی Westworld استفاده نشده است.

اگر اطلاعات کافی از دنیای بازی اندروید و آیفون Westworld ندارید،‌ می‌توانید معرفی بازی موبایل زومجی از بازی Westworld را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده