نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

تصاویر جدید فصل چهارم سریال Better Call Saul منتشر شد

شبکه AMC پوستر و تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC پوستر و تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال Better Call Saul را منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد حضور تقریبا تمام شخصیت‌های اصلی سریال هستیم و با اتفاقاتی که قرار است در این فیلم مشاهده کنیم، بیشتر آشنا می‌شویم. همچنین در اولین پوستر رسمی فصل چهارم این سریال، شاهد حضور شخصیت جیمی مک‌گیل هستیم که نقاب ساول گودمن را در دست دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فصل چهارم سریال Better Call Saul پس از مرگ چاک در پایان فصل سوم جریان دارد که در پی مرگ چاک، ساول گودمن بیشتر از گذشته به دنیای جرم و جنایت وارد می‌شود و از توانایی خود برای انجام کارهای خلاف استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند رابطه جیمی با کیم را که خود در یک جنگ قانونی با هاوارد است، به خطر بیندازد. در حالی که کارتل هکتور تحت تاثیر برنامه گاس فرینگ و ناچو در حال فروپاشی است، مایک همکاری خود را با مادریگال افزایش می‌دهد. وظیفه ساخت سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان و پتر گولد است که برای ساخت فصل چهارم این سریال نیز باز خواهند گشت.

باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، جاناتان بانکز در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر و استفان کاپیساک در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال تحسین شده پیش درآمدی بر داستان سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) است که در فصل چهارم آن قرار است شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری از دنیای بریکینگ بد باشیم.

پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul از تاریخ ۶ آگوست امسال (۱۵ مرداد) از این شبکه آغاز خواهد شد. مانند سه فصل گذشته، فصل چهارم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده