نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

نائومی اسکات احتمالا در ریبوت Charlie’s Angels حضور خواهد داشت

طبق برخی گزارش‌ها حضور نائومی اسکات، بازیگر فیلم Power Rangers (پاور رنجرز)، در ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) قطعی شده است.

طبق برخی گزارش‌های جدید، حضور نائومی اسکات، بازیگر و خوانندهٔ بریتانیایی، در ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) قطعی شده است و وی قرار است نقش سومین و آخرین شخصیت اصلی فیلم الیزابت بنکس را ایفا کند. آخرین نقش‌آفرینی نائومی اسکات روی پردهٔ سینما مربوط به فیلم ابرقهرمانی Power Rangers (پاور رنجرز) می‌شود که منتقدان و تماشاچیان اصلاً استقبال خوبی از آن نکردند.  

در ابتدا مجموعهٔ تلویزیونی درام و جنایی Charlie’s Angels بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱ روی آنتن شبکه ABC رفت. این مجموعه تلویزیونی در ۵ فصل تولید و نزدیک به ۱۱۰ قسمت از آن به طور هفتگی پخش شد؛ این مجموعه بلافاصله به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های جنایی و درام دهه ۷۰ میلادی تبدیل شد. ۱۹ سال پس از پخش آخرین فصل سریال Charlie’s Angels، جوزف مک‌گینتی نیکول، فیلمی اکشن، کمدی و هیجانی را با همین عنوان روی پردهٔ سینما برد. در این فیلم ایفای نقش سه شخصیت اصلی داستان بر عهده کامرون دیاز، درو بری‌مور و لوسی لیو بود. فیلم جوزف مک‌گینتی نیکول با بودجهٔ ساخت ۹۰ میلیون دلاری، نزدیک ۲۶۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. در سال ۲۰۰۳ نیز دنباله این فیلم با عنوان Charlie's Angels: Full Throttle (فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر) توسط کارگردان فیلم ابتدایی ساخته شد و همان بازیگران نیز در نقش‌های پیشین خود ظاهر شدند. با وجود فروش ۲۶۰ میلیون دلاری فیلم دوم، دیگر خبری از ساخت دنباله یا ریبوتی از این مجموعه نشد و فرشتگان چارلی به مرخصی اجباری رفتند.

کارگردانی ریبوت فیلم Charlie’s Angels بر عهدهٔ الیزابت بنکس است و وی کارگردانی فیلم Pitch Perfect 2 (پیچ پرفکت ۲) را در کارنامه دارد. انتظار می‌رود مراحل تولید این فیلم از ماه سپتامبر (شهریور یا مهرماه) سال جاری در شهر برلین کشور آلمان آغاز شود. طبق گزارش پیشین سایت وِرایتی، الیزابت بنکس، کریستن استوارت را به‌عنوان یکی از فرشتگان در نظر گرفته است. دیگر بازیگر مدنظر الیزابت بنکس برای حضور در ریبوت مجموعه Charlie’s Angels، لوپیتا نیونگو است؛ این بازیگر کنیایی مکزیکی برای ایفای نقش در فیلم 12Years a Slave (دوازده سال بردگی) استیو مک‌کویین، برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. آخرین فیلمی که از الیزابت بنکس روی پردهٔ سینما رفته است، فیلم Pitch Perfect 2 بود که تا حدودی نیز مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. این فیلم در گیشه نزدیک ۲۹۰ میلیون دلار فروش داشت.

گفتنی است ریبوت فیلم Charlie's Angels برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خردادماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده