نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

بزرگ‌ترین حراج ایکس‌ باکس در سال 2018 به زودی آغاز خواهد شد

تخفیف‌ در خرید کنسول‌ها، بازی‌ها و اشتراک‌های اختصاصی ایکس‌باکس از مواردی هستند که مایکروسافت پیش از E3 2018 برای کاربرانش در نظر گرفته است.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی مایکروسافت خبر از آغاز بزرگ‌ترین حراجش در سال جاری میلادی در تاریخ ۷ جوئن (۱۷ خرداد) داده که قرار است تا تاریخ ۲۳ جوئن (۲ تیر) ادامه داشته باشد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این کمپانی آمریکایی قرار است سخت‌افزار، نرم‌افزار و اشتراک‌های موجود برای برند ایکس‌باکس را در این رویداد و با تخفیف‌هایی جذاب به مخاطبان ارائه کند؛ از جمله ۵۰ دلار تخفیف در فروش ایکس‌ باکس وان ایکس.

برای اینکه بیشتر با جزئیات تخفیفاتی که قرار است در این رویداد به کاربران ارائه شود آشنا شویم، به چند مثال که در وب‌سایت Xbox Wire آمده اشاره می‌کنیم:

  • ۱۹۹ دلار برای خرید ایکس‌باکس وان اس ۵۰۰ گیگابایتی
  • ۲۴۹ دلار برای خرید ایکس‌باکس وان اس یک ترابایتی
  • ۴۴۹ دلار برای خرید ایکس‌باکس وان ایکس
  • تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بازی‌هایی همچون Monster Hunter: World، Sea of Thieves و PlayerUnknown’s Battlegrounds
  • خرید اشتراک یک ماهه‌ Xbox Live Gold یا Xbox Game Pass به ازای یک دلار
  • ده دلار تخفیف در خرید کنترلر

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فروشگاه‌های معتبر (به صورت فیزیکی و حضوری)، وب‌سایت Xbox.com و یا فروشگاه کمپانی مایکروسافت (Microsoft Store) در این حراج شرکت کنند. اگر به خرید  Xbox One X علاقه ندارید، می‌توانید یک Xbox One S پانصد گیگابایتی را با قیمت ۱۹۹ دلار بخرید. شما همچنین با پرداخت ۲۴۹ دلار، می‌توانید باندل یک ترابایتی Xbox One S را خریداری کنید. باندل‌هایی ویژه برای نسخه‌ی یک ترابایتی ایکس‌باکس وان اس در نظر گرفته شده است؛ همچون باندل بازی PUBG یا باندل Starter که در آن اشتراک‌های سه ماهه‌ی Xbox Live Gold و Xbox Game Pass یافت می‌شوند. حراج باندل یک ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان اس، تا تاریخ ۲۳ جوئن (۲ تیر) ادامه خواهد داشت.

این حراج برای کسانی که می‌خواهند بازی بخرند هم پیشنهادهای جذابی برای ارائه کردن دارد. شما در این رویداد می‌توانید بازی‌های مورد نظرتان را با قیمت‌های متنوع پیدا کنید. همچین آثاری که دارای DLC و محتوای اضافی هستند با ۵۰ درصد تخفیف در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. بازی‌هایی که در زیر اسم‌شان را مشاهده می‌کنید از جمله آثاری هستند که می‌توانید در جریان این حراج بزرگ خریداری کنید.

شما همچنین می‌توانید با پرداخت یک دلار، صاحب یکی از اشتراک‌های یک ماهه‌ی Xbox Game Pass یا Xbox Live Gold شوید. البته اگر این اشتراک‌ها را از یک فروشگاه و به صورت فیزیکی تهیه کنید، در کنارش برای خرید اشتراک سه ماهه‌ی ایکس‌باکس لایو گلد و اشتراک شش ماهه‌ی Xbox Game Pass تخفیف خواهید گرفت (پنجاه درصد تخفیف برای اشتراک ایکس‌باکس گیم پس) و به نوعی با یک تیر، سه نشان را خواهید زد!

لوازم جانبی مختلف نیز قرار است در این رویداد به حراج گذاشته شوند و همانطور که پیش‌تر اشاره شد، قرار است ده دلار در خرید کنترلرها به خریداران تخفیف داده شود و درنتیجه، آن‌ها می‌توانند نسخه‌های مشکی، سفید، Special و Limited کنترهای ایکس‌باکس را با ده دلار تخفیف خریداری نمایند؛ کنترلرهایی که با ویندوز 10 نیز سازگاری دارند. اگر ظاهر کنترلرهای از پیش طراحی شده نظرتان را جلب نمی‌کند، می‌توانید کنترلر مخصوص خود را طراحی و آن را به قیمت ۶۹.۹۹ دلار خریداری کنید. همچنین در این رویداد قرار است برای لوازم‌های جانبی که دو کمپانی Turtle Beach و Hyperkin می‌سازند تخفیف در نظر گرفته شود.

سرویس Mixer هم در این رویداد پیشنهادهای جالبی برای علاقه‌مندان درنظر دارد و به کاربرانی که ۹.۹۹ دلار یا بیشتر در درگاه Mixer Direct Purchase هزینه پرداخت کنند، یک کارت اعتباری مایکروسافت با پنج دلار اعتبار اعطا خواهد کرد.

بزرگ‌ترین حراج ایکس‌باکس در سال ۲۰۱۸ میلادی از تاریخ ۷ جوئن (۱۷ خرداد)  آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۳ جوئن (۲ تیر) ادامه خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده