// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

بسته الحاقی جدید بازی Rocket League با محوریت فیلم Jurassic World معرفی شد

استودیو سایانیکس با انتشار یک ویدیو بسته الحاقی بازی Rocket League با محوریت فیلم Jurassic World را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده و ناشر بازی Rocket League، با انتشار یک ویدیو اعلام کرده است که بازی Rocket League میزبان یک بسته الحاقی جدید خواهد بود. بسته الحاقی Rocket League با محوریت فیلم Jurassic World خواهد بود و به‌مناسبت اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به‌عبارتی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در تاریخ یک تیرماه (۲۲ ژوئن) اکران خواهد شد و بسته الحاقی بازی Rocket League چهار روز قبل یعنی در تاریخ ۲۸ خردادماه (۱۸ ژوئن) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. بسته الحاقی جدید بازی Rocket League روی دو اتومبیل جدید تمرکز دارد که از دنیای ژوراسیک وارد این بازی شده‌اند.

درواقع بازیکنان می‌توانند با اتومبیل جیپ معروف این فیلم که برای تیم آبی و نارنجی تعبیه شده است، Rocket League را تجربه کنند. از طرفی زمین مسابقه مخصوصی برای این بسته الحاقی در نظر گرفته شده است و با توجه به تریلر سینمایی که توسط استودیو سایانیکس منتشر شده است، شاهد افکت‌های خاصی به هنگام گل زدن هستیم که لذت بازی را دوچندان کرده است.

از دیگر محتویات بسته الحاقی بازی Rocket League می‌توان به سه پرچم جدید به نام‌های Jurassic World ،Jurassic Park و InGen اشاره کرد. توسعه و عرضه محتویات این‌چنینی برای بازی Rocket League آن‌چنان مورد دور از ذهنی نیست؛ زیرا استودیو سایانیکس همیشه از بازی خود پشتیبانی کرده است و محتویات متنوع و جذاب مختلفی را در دل بازی خود قرار داده است. برای مثال در ماه مارس میلادی بود که یک بسته الحاقی با محوریت ابرقهرمان‌های دنیای دی‌سی در دسترس کاربران قرار گرفت.

درانتها می‌توانید ویدیو سینمایی بسته الحاقی Jurassic World بازی Rocket League را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین مشخص شده است که بسته الحاقی ذکر شده، ۱.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده