نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Underworld Ascendant منتشر شد

تصاویر و تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی Underworld Ascendant پیش از نمایشگاه E3 2018 منتشر شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Underworld Ascendant منتشر شده است که بیش از پیش باعث هیجان بازیکنان می‌شود. با اینکه این بازی دنباله‌ای معنوی برای بازی Ultima Underworld به حساب می‌آید، اما بدون شک با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2018 شاهد موارد هیجان‌انگیز زیادی از بازی خواهیم بود.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Underworld Ascendant اثری اکشن نقش‌آفرینی با الهام از بازی‌های کلاسیک است. این بازی اولین بار در وب‌سایت کیک‌استارتر معرفی شد و توانست ۶۰۰ هزار دلار بودجه مورد نیاز برای توسعه را جمع‌آوری کند و وارن اسپکتور، طراح بازی‌های Deus Ex و Epic Mickey را برای سرپرستی توسعه‌دهندگان به خدمت بگیرد.

بازی Underworld Ascendant باری دیگر بازیکنان را به محیط‌های تاریک Stygian Abyss که در بازی Ultima Underworld شاهد آن بودیم، بازمی‌گرداند. بازیکنان باید در سیاه‌چاله‌های عظیم واقع در زیر زمین که تحت کنترل فرقه‌های مختلف است، به اکتشاف بپردازند و در برابر تهدیدات فراطبیعی زنده بمانند.

همانطور که در تریلر جدید شاهد آن هستیم، گیم‌پلی بازی تاکید بسیار زیادی روی آزمایش دارد. بازیکنان به لطف مبارزات مستقیم می‌توانند اقدام به قرار دادن تله‌ها کنند، جادوهایی را فعال کنند یا به شکل هوشمندانه‌ از محیط برای دور زدن دشمنان و موانع موجود استفاده کنند. پیشرفت غیرخطی یکی از ویژگی‌های اصلی بازی به شمار می‌آید، بنابراین بازیکنان می‌توانند به هر نحوی که دوست دارند به کاوش در Abyss بپردازند و مهارت‌های خود را توسعه دهند.

بازی Underworld Ascendant در نمایشگاه E3 2018 قابل بازی خواهد بود، اما اگر نمی‌توانید در این نمایشگاه حاضر شوید، اصلا نگران نباشید، چرا که نباید زمان زیادی را برای تجربه این بازی منتظر بمانید و در ماه سپتامبر سال جاری میلادی شاهد انتشار آن برای کامپیوتر خواهیم بود. شما می‌توانید تصاویر و تریلر جدید بازی Underworld Ascendant را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Underworld Ascendant

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده