// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

کامپیوتکس 2018: ایسر از سه محصول گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

کمپانی Acer در نمایشگاه Computex 2018 از دو کیس و یک لپ تاپ گیمینگ پر قدرت رونمایی کرد.

در نمایشگاه Computex 2018 شرکت Acer با دست پر ظاهر شده است و یکی از محصولاتی که در بین جدید‌ترین تولیدات این شرکت می‌درخشد لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500 یا PH517-61 است که علاوه بر داشتن قطعات قدرتمندی همچون Ryzen 7 7200 به عنوان پردازنده و کارت گرافیک RX Vega، نگاه هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

computex 2018

همانطور که عنوان شد در این لپ تاپ گیمینگ از پردازنده هشت هسته‌ای Ryzen 7 7200 استفاده شده است که ۱۶ رشته‌ی پردازشی مجزا دارد. در بخش کارت‌ گرافیک نیز از RX Vega با ۸ گیگابایت حافظه‌ی HBM2 استفاده شده است.

computex 2018

برای خنک‌سازی این غول گیمینگ از دو فن Acer AeroBlade و ۵ لوله‌ی انتقال حرارت استفاده شده است. نمایشگر این محصول نیز با اندازه‌ی ۱۷.۳ اینچ تولید شده و به صورت پیش‌فرض دارای وضوح تصویر FHD و نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز است، اما در صورت اعلام مشتری می‌توان به جای آن از یک نمایشگر 4K استفاده کرد. 

در کنار این لپ‌تاپ قدرتمند، شرکت Acer از کیس‌های آماده‌ی گیمینگ Predator Orion 5000 نیز رونمایی کرد. این پی‌سی‌ها نیز همانند لپ‌تاپ‌های جدید از سخت‌افزار‌های تولیدی شرکت AMD استفاده می‌کنند.

از سخت‌افزار‌های به‌کار برده‌شده در این پی‌سی می‌توان به یک پردازنده‌ی Ryzen 7 2700X نسل دوم در کنار مادربورد‌های مجهز به چیپست AMD B450 اشاره کرد. در بخش پردازنده‌ی گرافیکی نیز در این پی‌سی یک کارت‌ گرافیک GTX 1080 از تولیدات شرکت انویدیا استفاده شده است.

computex 2018

کیس این محصول به راحتی قابلیت باز شدن از طرفین را دارد و در صورت نیاز مشتری می‌توان قطعات مدل بالاتری را درون آن نصب کرد. همچنین باید یادآور شویم که از تکنولوژی مدیریت جریان هوا IceTunnel 2.0 در این کیس‌ها استفاده شده است تا بتوان حرارت تولیدی از سخت‌افزار‌های بالا رده‌ی آن را به راحتی دفع کرد.

شرکت Acer تنها به تولید محصولات گران‌قیمت و رده بالا فکر نکرده است و در این نمایشگاه می‌توان یکی از تولیدات بودجه‌ی محدود این شرکت را نیز مشاهده کرد. محصول Acer Nitro 50 یک کیس آماده است که به یک پردازنده‌ی Ryzen 7 2700X و کارت گرافیک Radeon RX 580 یا در صورت سفارش مشتری به یک GTX 1080 مجهز خواهد شد. 

computex 2018

طبق اعلام این شرکت در نمایشگاه Computex 2018، لپ‌تاپ‌های قدرتمند Helios 500 با قیمت ۲۱۹۹ دلار در ماه آگوست (مرداد)، سیستم‌های دسکتاپ Orion 5000 با حداقل قیمت ۱۴۹۹ دلار در ماه سپتامبر (شهریور) و در آخر سیستم‌های رده‌ی بودجه‌ی محدود Acer Nitro 50 با قیمت ۸۹۹ دلار در ماه سپتامبر (اواخر شهریور) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده