// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

پیش ثبت نام نسخه اندروید بازی Life is Strange آغاز شد

کاربران اندروید می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی برای دریافت بازی Life is Strange ثبت نام کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Life is Strange، اعلام کرد که نسخه موبایل این بازی در ماه جولای برای کاربران اندروید عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند برای دریافت این بازی در صفحه رسمی آن در فروشگاه گوگل پلی ثبت نام کنند. نسخه اندروید بازی موبایل Life is Strange به صورت کامل (هر پنج قسمت) روی این سیستم عامل عرضه خواهد شد و همچنین کاربران اندروید، می‌توانند از کنترلر نیز استفاده کنند که یک ویژگی انحصاری برای اندروید به‌حساب می‌آید.

بازی اندروید و آیفون Life is Strange در گذشته برای سیستم عامل iOS نیز در دسترس قرار گرفته بود که می‌توانید معرفی این بازی موبایل را در زومجی مطالعه کنید. یکی از ویژگی‌های خوب نسخه موبایل بازی Life is Strange، حفظ کیفیت بصری بازی است که به‌خوبی با گوشی‌های پرچمدار هم‌خوانی دارد و می‌توانید از افکت‌ها و جزئیات بسیار خوب بازی لذت ببرید. با اینکه نسخه اندروید بازی Life is Strange از کنترلر نیز پشتیبانی می‌کند، اما کاربران می‌توانند از ویژگی لمسی بودن تمام صفحه بازی نیز استفاده کنند و همچنین Photo Mode نیز در دل بازی قرار داده شده است تا بتوانید عکس‌های زیبا و باکیفیتی بگیرید.

داستان بازی Life is Strange، روایت‌گر زندگی یک هنرجوی عکاسی بنام مکس کافیلد است که متوجه می‌شود قدرتی خاص دارد که می‌تواند زمان را برای چند ثانیه به‌عقب برگرداند. درادامه و ملاقات دوباره با کلوی، دوست قدیمی و صمیمی مکس، این دو تصمیم می‌گیرند دلیل ناپدید شدن ریچل امبر را متوجه شوند که حال شما با تصمیم‌های مختلف‌تان در طول بازی، روند داستان را پیش خواهید برد.

با این حال کاربران پلتفرم‌های خانگی نیز می‌توانند بازی Life is Strange: Before the Storm را نیز تجربه کنند تا بیش از پیش، با شخصیت رچل امبر و کلوی آشنا شوند. درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Life is Strage چیست؟ آیا نسخه موبایل این بازی را تجربه کرده‌اید؟

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده