نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر جدید بازی Jurassic World Evolution نحوه کار با دایناسورها را نشان می‌دهد

استودیو فرانتیر دولوپمنت تریلر جدیدی را از بازی Jurassic World Evolution منتشر کرد که روی دایناسورها تمرکز دارد.

زمان زیادی به انتشار بازی Jurassic World Evolution در تاریخ بیست‌ودوم خردادماه (۱۲ ژوئن) باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو فرانتیر دولوپمنت با انتشار سومین بخش از مجموعه ویدیو‌های Development Diary انتظار برای انتشار این بازی را بیش از پیش دشوار کرده است. این تریلر که با نام «کار با دایناسورها» شناخته می‌شود، روی ستاره‌های اصلی بازی Jurassic World Evolution یعنی دایناسورها تمرکز دارد.

از آنجایی که هیچ پارکی بدون دایناسورها وجود نخواهد داشت، توسعه‌دهندگان در این ویدیو به تشریح اینکه بازیکنان چگونه باید از داده‌های ژنوم (تمام ترکیب ژنتیکی فرد یا جمعیت که به‌وسیله کروموزوم‌ها به ارث می‌رسند) جمع‌آوری‌شده توسط تیم‌های اعزامی برای مهندسی ژنتیک استفاده کنند، می‌پردازند.

بازیکنان در بازی Jurassic World Evolution نه‌تنها نیازهای اساسی دایناسورها نظیر گرسنگی و تشنگی را مدیریت می‌کنند، بلکه این موارد بسته به هر دایناسور متفاوت خواهد بود. توسعه‌دهندگان به عنوان مثال می‌گویند که باید توجه بیشتری به نیازهای اجتماعی دایناسورهای گیاه‌خوار داشت و در طرف مقابل نوع گوشت‌خوار به شکار نیاز دارد.

از آنجایی که این بازی در دنیای ژوراسیک جریان دارد، دایناسورها حصارها را امتحان می‌کنند و بدیهی است که فرار خواهند کرد. بازیکنان باید با انتخاب شیوه‌های صحیح مدیریتی مطمئن شوند که هیچ یک از دایناسورها و مهمان‌های پارک آسیب نخواهند دید.

بازی Jurassic World Evolution هفته آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات