// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

۲۰۰ موسیقی از بازی Guitar Hero Live حذف می‌‌شود

کمپانی Activision اعلام کرد که به پشتیبانی از حالت آنلاین بازی Guitar Hero Live پایان خواهد داد و سرور‌های آن را غیر فعال می‌کند.

کمپانی اکتیویژن (Activision) با عرضه بازی Guitar Hero Live حیاتی دوباره به سری معروف خود یعنی Guitar Hero بخشید. یکی از ویژگی‌های بارز این بازی که برای اولین بار شاهد آن بودیم مربوط به حالت Guitar Hero TV می‌شود. برخی از موزیک‌ها در این حالت آنلاین شامل ویدیو‌های تمام موشن می‌شود که شما در زاویه دید اول شخص نقش نوازنده گیتار را ایفا می‌کنید. تماشاچیان با مشاهده عملکرد بهتر، شما را تشویق می‌کنند و در صورت نوازندگی بد، احساس نارضایتی از خود نشان می‌دهند که این موضوع هم جالب است و هم عجیب.

کمپانی اکتیویژن با انتشار پستی در فروم اعلام کرد که سرور‌های حالت Guitar Hero TV در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذرماه) از دسترس خارج می‌شود و دیگر از آن پشتیبانی نخواهند کرد. این بخش شامل ۲۰۰ موزیک جدید بود که به طور انحصاری تنها در این حالت در دسترس قرار داشت. از آنجا که تنها ۲۳ موسیقی در نسخه اصلی بازی وجود دارد، پس از حذف Guitar Hero TV می‌توان گفت که بخش بزرگی از بازی از بین خواهد رفت.

guitar hero live

موسیقی‌های بازی به طور انتخابی عوض می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت پول واقعی موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید. البته در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خردادماه) اکتیویژن قابلیت خریداری کردن این ژتون‌ها را از دسترس خارج کرد، اما اگر هنوز پولی داخل بازی دارید که از آن استفاده نکرده‌اید تا تاریخ ۱ دسامبر مهلت دارید که آنها را خرج کنید و در حالی که موسیقی دلخواه خود را انتخاب می‌کنید مهارت‌های نوازندگی خود را به رخ دیگران بکشید.

کمپانی اکتیویژن همچنین نسخه آیفون این بازی یعنی Guitar Hero Live را نیز از فروشگاه‌ها حذف کرد، اما اگر هنوز بازی را در اختیار دارید می‌توانید به تجربه آن ادامه دهید. اما اکتیویژن هشدار داد که در صورت آپدیت شدن دستگاه احتمال می‌رود که بازی را از دست دهید.

در حال حاضر نسخه جدیدی از سری Guitar Hero معرفی نشده است. بازی رقابتی Rock Band 4 در همان روز‌های عرضه Guitar Hero Live منتشر شد. همچنین شاهد تایید نسخه جدیدی از Rock Band نیز نبوده‌ایم؛ طوری که سازنده آن یعنی استودیو Harmonix اعلام کرد که این بازی را به عنوان یک پلتفرم می‌داند و قصد دارد که با اضافه کردن موسیقی‌های جدید از آن پشتیبانی کند و هنوز تمایل به ساخت نسخه جدید ندارد.

بازی Guitar Hero Live در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، نینتندو Wii U و آیفون قرار گرفت.

نظرات خود را در مورد این بازی گیتار محور با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده