نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹

تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider ارتقا بصری بازی را نشان می‌دهد

تریلر جدید بازی Shadow of the Tomb Raider نشان می‌دهد که چگونه تیم سازنده برای دستیابی به جلوه‌های بصری واقع‌گرایانه از قاعده‌های طبیعی دنیای واقعی استفاده می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ایداس مونترال ویدیو جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کردند که در آن مارتین پالکو، طراح ارشد فنی بازی در رابطه با ارتقاء بصری بازی صحبت‌هایی را ارائه می‌کند.

در این ویدیو، پالکو به طور مختصر درباره کارهایی که برای بهبود جلوه‌های بصری بازی نظیر آب، روغن، آتش و دود انجام شده است، صحبت می‌کند. جالب‌ترین مورد این است که ما فقط درباره بهبود افکت‌ها نمی‌شنویم، بلکه آن‌ها را در عمل در محیط موتور بازی‌سازی مشاهده می‌کنیم. مطمئنا افکت روغن به لطف کارهای صورت گرفته روی درخشندگی و جدایی رنگ از سطح بسیار عالی به نظر می‌رسد.

هدف تیم سازنده واقع‌گرایانه بودن بازی Shadow of the Tomb Raider است و از این رو آن‌ها از قاعده‌های طبیعی و قابل لمس دنیای واقعی در ساخت این بازی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان گفت که رنگ آتش بر اساس درجه حرارت شعله تعیین می‌شود.

پیش از این کمپانی Square Enix دو تریلر مشابه دیگر از بازی Shadow of the Tomb Raider را منتشر کرد که در یکی از آن‌ها شاهد مکانیک‌ها و پازل‌های پیچیده بازی بودیم و در دیگری نورپردازی این اثر به نمایش درآمد. بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست‌و‌سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید با مطالعه مقاله جامع «Shadow of the Tomb Raider؛ نمایشی از چهره تاریک لارا کرافت» از تمام اطلاعات انتشار یافته از بازی مطلع شوید. همچنین ویدیو جدید بازی Shadow of the Tomb Raider را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده