نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

Blizzard در حال کار روی پروژه جدید Diablo است

طبق اطلاعات به‌دست آمده از سایت بلیزارد، این شرکت در حال کار روی نسخه جدیدی از سری دیابلو است.

شرکت Blizzard در حال ساختن بازی جدیدی از سری محبوب و قدیمی Diablo است، موضوعی که از طریق بخش استخدام‌های سایت این شرکت مشخص شده و با مراجعه به سایت بلیزارد و ورود به این بخش، می‌توان به اطلاعات جالبی در این زمینه دست پیدا کرد.

آگهی استخدام با جمله «پیروان جهنم در حال قدرتمندتر شدن هستند» آغاز می‌شود و در ادامه نوشته شده که بلیزارد روی یک پروژه معرفی نشده از دیابلو کار می‌کند و به دنبال افرادی است که در طراحی سیاهچال‌ها (Dungeons) مهارت داشته باشند. بهترین گزینه برای این شغل را هم کسانی معرفی کرده که «شیفته کار کردن روی دنیای گوتیک و تاریک دیابلو باشند و از ساختن بازی‌های بزرگ، کشتن میلیون‌ها هیولا و سیستم لوت (Loot) لذت ببرند» موضوعی که نشان می‌دهد دیابلوی جدید اتمسفر و حال و هوایی مشابه نسخه‌های قبلی خواهد داشت و دنباله‌روی آثار پیشین خواهد بود.

هر چند بلیزارد هنوز به شکل کاملاً رسمی نسخه جدید دیابلو را معرفی نکرده، ولی این آگهی استخدام هم اولین مورد در این زمینه نبوده است. در حال حاضر تنها می‌دانیم که بازی جدیدی از این سری پرطرفدار در دست ساخت است، ولی هنوز مشخص نیست که این بازی ادامه‌ نسخه‌های قبلی در قالب دیابلو 4 خواهد بود، یا به شکل دیگری منتشر می‌شود. در سال‌های گذشته بسته‌های الحاقی Reaper of Souls و Rise of the Necromancer هم برای دیابلو 3 منتشر شدند، ولی طرفداران در حال حاضر امید بیشتری به معرفی چهارمین نسخه دیابلو دارند.

هنوز مشخص نیست بلیزارد چه زمانی سراغ معرفی رسمی این اثر می‌رود، ولی شاید بتوان با در پیش بودن E3 2018 امیدی هر چند اندک به معرفی بازی در این نمایشگاه داشت. در عین حال شایعاتی هم در مورد ساخت دیابلو 3 برای کنسول نینتندو سوییچ شنیده می‌شود که هنوز تأیید نشده و باید منتظر خبرهای بیشتری در این زمینه باشیم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده