نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

تصویری جدید از بازی احتمالی Superman فاش شد

 به تازگی یک تصویری در فضای مجازی منتشر شده که آن را به اثر بعدی کمپانی Rocksteady نسبت داده‌اند. این تصویر نام کامل بازی را نمایان می‌کند.

کمتر از یک هفته به شروع همایش E3 2018 باقی مانده و بازار شایعات بسیار داغ‌ شده است. همانطور که در جریان هستید به تازگی شایعات و اخبار فراوانی در فضای مجازی پیرامون بازی بعدی شرکت Rocksteady، سازندگان مجموعه‌ی Batman Arkham، شکل گرفته است. شایعات فراوانی مبنی بر اینکه بازی بعدی کمپانی راکستدی در مورد سوپرمن خواهد بود وجود دارد. امروز هم در جریان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک تصویر جدید که به این بازی نسبت داده می‌شود، در وب‌سایت 4Chan منتشر شده است:

Superman Rocksteady

همانطور که مشاهده می‌کنید، این بازی Superman: World's Finest نام دارد. نکته اصلی و بسیار جالب اما بخش World's Finest است. طبق بررسی‌های انجام شده توسط نویسنده‌ی وب‌سایت PlayStation Lifestyle، بخش World's Finest در نام این بازی، به یک مجموعه داستان‌های کمیک اشاره می‌کند که بتمن و سوپرمن در کنار یکدیگر فعالیت می‌کردند و World's Finest نام این تیم دونفره بوده است. چندین جلد از مجموعه‌ی World's Finest چاپ شده و در آن‌ها ماجراجویی‌های بتمن و سوپرمن روایت شده است. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد و Superman: World's Finest نام اثر بعدی استودیو راک‌ استدی باشد، درنتیجه و بدون هیچ شک و ابهام می‌توانیم این بازی را به مجموعه‌ و جهان Batman Arkham ربط بدهیم؛ حداقل می‌توانیم بگوییم که بتمن هم در این بازی نقش خواهد داشت که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران شوالیه تاریکی و سری بتمن آرکام باشد.

حال یکی از کاربران توییتر در یک پست، تمامی اخباری را که اخیرا از این بازی منتشر شده، در قالب یک توییت به اشتراک گذاشته است:

Superman Rocksteady

همانطور که در این توییت مشاهده می‌کنید، بازی در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 2018 رونمایی خواهد شد؛ شخصیت منفی آن Brainiac خواهد بود و در داستان آن شخصیت‌های معروف کمپانی DC یعنی Batman و WonderWoman نیز حاضر خواهند بود.

اما نباید فراموش کنیم که تمامی این اخبار، چیزی بیشتر از شایعه نیستند. دو نکته وجود دارد که پیش از خواندن خبرها و شایعات مربوط به این بازی، بایدر نظر بگیریم.

اولین نکته این است که کمپانی راک‌استدی وقتی چندسال روی یک بازی کار می‌کند، هیچ وقت به شکل غیر رسمی آن را رونمایی نمی‌کند. مجله گیم‌اینفومر اخیرا اعلام کرد که قرار است عکس روی جلد شماره‌ی ماه جولای (تیر-مرداد) خود را به بازی بعدی این استودیو که سوپرمن باشد، اختصاص خواهد داد اما به سرعت این خبر را تکذیب کرد.

نکته دوم این است که تمامی این شایعات از وب‌سایت 4Chan سرچشمه می‌گیرند. اخباری که اخیرا از بازی احتمالی سوپرمن در فضای مجازی منتشر شده، ابتدا در وب‌سایت 4Chan نشر داده شده است و سپس به منابع دیگر همچون توییتر راه یافته است. درست است که تمامی اطلاعات موجود از بازی احتمالی سوپرمن از این وب‌سایت سرچشمه می‌گیرد اما نباید فراموش کنیم که این سایت اصلا قابل استناد نیست و به شما توصیه می‌کنیم که این شایعات را خیلی جدی نگیرید چرا که بسیاری از اخباری که این سایت فاش می‌کند، معمولا درست از آب در نمی‌آیند. به هر حال تنها کار، صبر کردن تا زمان شروع رویداد E3 2018 است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده