نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۰

بازی Twin Mirror، ساخته جدید استودیو دونت ناد معرفی شد

کمپانی سونی در ادامه معرفی پروژه‌هایش پیش از E3، بازی Twin Mirror را که ساخته جدید استودیو دونت‌ناد است، معرفی کرد. 

سونی که امسال قصد دارد در E3 2018 بیش‌تر روی چهار بازی بزرگ Spider-Man ،Ghost of Tsushima ،Last of Us Part 2 و Death Stranding تمرکز کند، چند روزی است که روزانه اطلاعاتی از یک پروژه خودش منتشر می‌کند. این شرکت در روز اول بازی Tetris Effect را معرفی کرد و دیروز هم شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی Days Gone بودیم

حال سونی امروز، از یک بازی جدید رونمایی کرده است. این بازی که ساخته استودیو دونت‌ناد، سازنده بازی‌هایی چون Life is Strange و Vampyre است، Twin Mirror نام دارد و توسط کمپانی باندای نامکو هم منتشر خواهد شد. با توجه به اطلاعات منتشر‌شده، بازی در سال ۲۰۱۹ روانه بازار می‌شود و همچنین به نظر می‌رسد که حس و حالی مرموز دارد. البته با وجود معرفی شدن توسط سونی، طبق اطلاعات ارائه‌شده در صفحه توییتر بازی، Twin Mirror یک اثر انحصاری نیست و برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. 

دانلود تریلر از آپارات

به هر حال استودیو دونت‌ناد تا به امروز توانایی خود را در ساخت بازی‌های با‌کیفیت نشان داده است و باید منتظر ماند و دید که جدید‌ترین بازی‌ها آن‌ها چه شرایطی خواهد داشت. نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی به اشتراک بگذارید. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده