نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تا ۲۱ خرداد با تجربه بازی Overwatch دو برابر امتیاز XP کسب کنید

کمپانی Blizzard اعلام کرد که این هفته بازیکنان با تجربه بازی Overwatch در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر دو برابر امتیاز XP دریافت می‌کنند.

در طول دو سال گذشته بازی Overwatch فعالیت‌های زیادی را برای انجام در دسترس بازیکنان قرار داده است و با رویدادهای فصلی و لوت باکس‌های محدود از اینکه کاربران همواره لوازم ویژه‌ای را در بازی به دست می‌آورند، اطمینان حاصل کرده است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکنان این آخر هفته با تجربه بازی Overwatch دو برابر امتیاز XP دریافت می‌کنند.

به گفته کمپانی بلیزارد، بازیکنان پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر از حالا با تجربه بازی اورواچ دو برابر معمول امتیاز کسب می‌کنند که فرصت ویژه‌ای را برای افزایش سطح تجربه و دریافت لوت باکس‌های بیشتر برای بازیکنان فراهم می‌کند و تا تاریخ بیست‌ویکم خردادماه (۱۱ ژوئن) ادامه خواهد داشت.

افزون بر این، این یک فرصت طلایی برای بازیکنان به حساب می‌آید، چرا که کسب امتیاز تجربه دو برابر با رویداد سالگرد بازی که تا تاریخ بیست‌ویکم خردادماه (۱۱ ژوئن) جریان دارد همراه شده است و بازیکنان می‌توانند پوسته‌ها و لوت باکس‌های ویژه‌ای را در جریان این رویداد به دست آورند.

بازی Overwatch در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS4، PC و Xbox One در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و در به کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول‌شخص چندنفره فراهم می‌کنند.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Overwatch را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده