// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

ویدیو جدید بازی Battlefield V منتشر شد [EA Play 2018]

در آستانه برگزاری نمایشگاه E3 2018 و در رویداد EA Play 2018، ویدیو جدیدی از بازی Battlefield V به‌نمایش درآمد.

چندی پیش بود که کمپانی الکترونیک آرتز، در جریان یک رویداد بازی Battlefield V را رسما رونمایی کرد و اطلاعاتی در مورد حال و هوای بازی منتشر شد. همانطور که در گذشته هم شایعات‌اش منتشر شده بود، وقایع داستانی بازی Battlefield V در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. بخش داستانی بازی بتلفیلد V همانند نسخه پیشین است و از دید چند شخصیت مختلف روایت می‌شود. البته استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Battlefield V، اعلام کرده بود که تیم سازنده بازی سعی دارد قسمت‌هایی از جنگ  جهانی دوم را به‌تصویر بکشد که در کم‌تر بازی ویدیویی یا فیلمی به‌ آن پرداخته شده است.

در این میان مهم‌ترین موردی که حسابی هواداران را هیجان‌زده کرد، این بود که در جریان معرفی بازی Battlefield V اعلام کردند که تمامی محتویات بازی رایگان خواهد بود. به‌عبارتی دیگر خبری از سیزن پس و محتویات پولی نیست و پرداخت‌های درون برنامه‌ای صرفا برای آیتم‌های تزئینی است و می‌توانید شخصیت‌های خود را در طول بازی شخصی سازی کنید. مورد دیگری که نگاه همه را به سمت خود کشاند، وجود شخصیت زن در بازی بود که عده‌ای معتقد‌اند استودیو دایس تاریخ را تحریف کرده است. همچنین بازی دارای یک بخش کاملا جدا و مشارکتی است که درجریان آن کاربران می‌توانند در یک تیم چهارنفره، تجربه متفاوتی از بازی داشته باشند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی در رویداد EA Play 2018 و در آستانه برگزاری نمایشگاه E3 2018، کمپانی الکترونیک آرتز ویدیو جدیدی را از بازی Battlefield V منتشر کرد که این ویدیو مربوط به حالت Grand Operation بازی است. البته قبل از نمایش تریلر، اطلاعاتی از بازی نظیر حالت بتل رویال نیز منتشر شد که با اتمسفر سری بتلفیلد ترکیب شده است تا تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را در دسترس مخاطبان قرار بدهد. ظاهرا اطلاعات بیشتر حول حالت بتل رویال آخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

از طرفی مشخص شد که این نسخه طراحی پرجزئیات و تخریب پذیری بسیار بالایی دارد و می‌توانید جنگ افزارها را نیز با تانک‌های خود جابه‌جا کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو کوتاه منتشر شده را در زومجی تماشا کنید. البته ویدیو به‌نمایش درآمده اطلاعات زیادی از بازی به‌نمایش نگذاشت و ظاهرا در کنفرانس خبری مایکروسافت، شاهد نمایش بازی هستیم.

دانلود از آپارات

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهرماه روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد ویدیو به‌نمایش درآمده از بازی Battlefield V چیست؟


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده