// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۳

بازی Star Wars Battlefront II میزبان محتویاتی از Clone Wars خواهد شد

کمپانی EA در جریان کنفرانس EA Play 2018 اعلام کرد که در سال جاری میلادی محتویاتی از فیلم Clone Wars به Star Wars Battlefront II اضافه خواهند کرد.

کمپانی الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس خود پیش از آغاز E3 2018 که با نام EA Play 2018 برگزار شد، اطلاعاتی از آینده بازی Star Wars Battlefront II منتشر کرد.

دنیس برینوال، یکی از توسعه‌دهندگان حاضر در EA، در اوایل صحبت‌های خود به وقایع ناخوش‌آیندی که در هنگام عرضه گریبانگیر این بازی شد، اشاره داشت و خاطرنشان کرد که از آن زمان استودیو در حال توسعه محتویات بیشتر برای کاربران این بازی است.

وی در صحبت‌های خود از حالت جدید Hunt Mode خبر داد که به گفته خودش از نسخه اول الهام گرفته است. ایواک‌ها یا همان Ewokeها به همراه دیگر شخصیت‌ها در این بازی حضور خواهند داشت. وی همچنین اشاره‌ای به فصل جاری این بازی با محتویات فیلم جدید جنگ ستارگان یا همان هان سولو داشت که در این مطلب می‌توانید از جزئیات آن باخبر شوید.

به نقل از وی، تابستان سال جاری بازیکنان شاهد بخش گروهی جدیدی خواهند بود که به آنها اجازه می‌دهد راحت‌تر با یکدیگر به تجربه بازی بپردازند. بخش جدید Starfire نیز به همراه حالت Sand Box به دست کاربران خواهد رسید که در آن بازیکنان باید به دنبال اشغال کردن نقاطی در بازی باشند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان درخواست قهرمانان و دنیای جدیدی در این بازی داده بودند اعلام کرد که سال جاری آنها قصد دارند محتویاتی از دنیای Clone Wars را به Star Wars Battlefront II اضافه کنند. قهرمانانی همچون ژنرال گریوس (Griveous) و اوبی وان کنوبی (Obi Wan Kenobi) به همراه کانت دوکو (Count Dooku) و آناکین اسکای والکر (Anakin Skywalker) در این بازی حضور خواهند داشت.

وی در انتها از تمامی بازیکنان و کسانی که از این بازی را پشتیبانی می‌کنند تشکر کرد و به طرفداران خاطرنشان کرد که به پشتیبانی از این بازی ادامه خواهند داد.

 


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده