بازی Vampyr نسبت به بازی‌های اخیری که منتشر شده است، تعداد تروفی و اچیومنت‌های کمتری دارد اما درجه سختی‌شان بالاتر است. با راهنمای تروفی و اچیومنت‌های بازی Vampyr همراه ما باشید.

مقاله مرتبط

اتمسفر و فضاسازی عصر ویکتوریایی، یکی از مواردی است که کم و بیش بازیسازان به آن پرداخته‌اند و شاهد بازی‌های مختلفی در این دوره بوده‌ایم. اخیرا بازی Vampyr روانه بازار شد که برگرفته از همین دوران بود و بازیکن را در نقش دکتری به نام جاناتان رید قرار می‌داد. بازی Vampyr با اینکه از نظر داستان‌سرایی به بهترین شکل ممکن عمل کرده است اما از نظر گرافیک و انیمیشن‌های حرکتی و مبارزه‌ای شخصیت‌ها، با مشکلاتی مواجه است. حال در جدیدترین قسمت از سری مقالات راهنمای تروفی و اچیومنت، تصمیم گرفتیم به سراغ این بازی برویم که با وجود تعداد کم تروفی و اچیومنت‌ها، درجه سختی بالاتری نسبت به سایر بازی‌ها دارد.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌ها: ۵ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا این بازی را پلاتینیوم کنید: ۲۵ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۲۹ عدد (۶ تروفی برنز، ۱۷ تروفی نقره، پنج تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۲۸ عدد
  • تعداد تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ۱۵ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ۲ عدد
  • سخت‌ترین تروفی و اچیومنت بازی: Not Even Once
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر
  • تعداد دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: یک دور (البته در این میان باید در مرحله اول و مرحله ششم از فایل‌های ذخیره‌ای بازی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید)

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: تمامی تروفی‌ها را کسب کنید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: به مخفیگاه بروید و استراحت کنید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: با دکتر سوانسی همراه شوید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: کِلی را در اولین ملاقات در آغوش بگیرید

در بازی Vampyr ویژگی Embrace به معنای کشتن شهروندان است. حال در جریان مرحله اول بازی، زمانی که به همراه دکتر سوانسی به بیمارستان رسیدید، با شخصی به نام کلی مواجه خواهید شد و اولین شهروندی است که می‌توانید او را بکشید. در واقع با کشتن شهروندان، خون آن‌ها را خواهید خورد و در ازای این کار XP دریافت می‌کنید.

*این نکته را یادتان باشد که کشتن کلی، باعث می‌شود تروفی و اچیومنت Not even Once و Merciful Release را دریافت نکنید. از این‌رو قبل از انجام این کار از فایل‌های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: بگذارید کلی در اولین ملاقات زنده بماند

در مرحله اول بازی زمانی که به همراه دکتر سوانسی به بیمارستان رسیدید، با شخصی به نام کلی ملاقات خواهید کرد. حال دو گزینه پیش روی دارید، اولین گزینه این است که وی را بکشید تا XP دریافت کنید و دومین گزینه، زنده نگه داشتن کلی است.

*یادتان باشد که انجام این کار مانع از دریافت تروفی و اچیومنت Just take a Bite می‌شود.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: ۱۰ موش را بخورید

زمانی که در محیط هستید، می‌توایند از طریق دکمه L3 یا L محیط را اسکن کنید. حال اگر در محیط موشی قرار داشته باشد، به رنگ قرمز در خواهد آمد و می‌توانید با خوردن ۱۰ موش، این تروفی یا اچیومنت را دریافت کنید. در قلعه مرحله هفتم، بهترین فرصت برای دریافت این تروفی یا اچیومنت است.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: به این گیاه بیچاره آب دهید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت تنها کافی است کارهای زیر را انجام دهید

  • قدم اول: در ابتدا باید در منطقه West-End آب تمیز به دست بیاورید. در این منطقه به جهت مخالف خانه Kimura Tadaos بروید.
  • قدم دوم: به گیاه داخل دفترتان که در بیمارستان Pembroke قرار دارد، آب دهید (گیاه کوچکی که در کنار تخت خواب و میزکار قرار دارد).
  • قدم سوم: سه شب به صورت مداوم بخوابید
  • قدم چهارم: پس از سه شب گیاه دفتر کار شما رشد خواهد کرد. با آن تعامل داشته باشید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید (اگر گیاه به مدت زمان بیشتری برای رشد نیاز داشت، چند شب بیشتر بخوابید).

*در جریان مرحله چهارم می‌توانید آب پاک و تمیز را پیدا کنید.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: تمامی اسلحه‌های Melee بازی را پیدا کنید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: تمامی اسلحه‌های دوربرد را پیدا کنید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: تمامی اسلحه‌های Off-Hand بازی را پیدا کنید

برای پیدا کردن تمامی آیتم‌های جمع‌آوری بازی Vampyr تنها کافی است ویدیو راهنما را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: کالکشن Paulus Aurelianus را پیدا کنید

دانلود از آپارات

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: تمامی آیتم‌های جمع‌آوری بازی را پیدا کنید

تنها کافی است ویدیو آیتم‌های قابل جمع‌آوری بازی Vampyr را تماشا و آن‌ها را پیدا کنید.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: ۲۰ شهروند را Heal کنید

در جریان بازی شهروندان به دلیل بیماری‌ای که در شهر وجود دارد، مریض خواهند شد که به محض مریض شدن نوار سلامت آن‌ها از رنگ سبز به رنگ زرد تغییر پیدا می‌کند. همچنین در منوی مربوط به شهروندان می‌توانید جزئیات و درصد مریضی‌شان را مشاهده کنید. از طرفی با صحبت کردن با شهروندان نیز می‌توانید آن‌ها را به منوی ذکر شده اضافه کنید. ساده‌ترین راه برای اینکه شهروندا مریض شوند، این است که چند شب پشت سر هم بخوابید و توجهی به شهروندان نداشته باشید. در ادامه با توجه به درصد مریضی‌شان، می‌توانید داروی مربوطه را بسیازید و با صحبت کردن و فشردن دکمه R1 یا RB، آن‌ها را درمان کنید. در جریان مرحله ششم، اکثر شهروندان مریض خواهند شد و می‌توانید این تروفی یا اچیومنت را به سادگی هرچه تمام‌تر دریافت کنید البته یادتان باشد که متریال‌های زیادی داشته باشید زیرا نوع مریضی شهروندان، درجه سه خواهد بود.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح:‌ با ماژول مربوطه اسلحه خود را ارتقا دهید

زمانی که اسلحه خود را برای اولین بار ارتقا دادید (تروفی و اچیومنت Solid Metal Gear)، دو ماژول را آزاد خواهید کرد. در واقع از طریق ماژول‌ها می‌توانید مادهای مختلفی را روی اسلحه خود قرار بدهید.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: یکی از اسلحه‌های خود را ارتقا دهید

Interview with the Vampire

توضیح: یکی از اسلحه‌های خود را تا سطح پنج ارتقا دهید

در هر Safe House بازی یک میزکار قرار دارد که می‌توانید در آن اسلحه خود را ارتقا دهید. حال برای ارتقای اسلحه متریال‌های مختلفی نیاز دارید که به صورت اتفاقی پس از کشتن دشمنان در دسترس شما قرار می‌گیرند. البته راه‌های دیگری نیز برای پیدا کردن آیتم‌های مورد نیاز جهت ارتقا وجود دارد. برای مثال در ظروفی که در محیط قرار داده شده‌اند. همچنین می‌توانید آن‌ها را از طریق فروشنده‌های داخل بازی خریداری کنید. برای دریافت این تروفی یا اچیومنت باید یکی از اسلحه‌های خود را تا آخرین سطح ممکن (سطح پنج) ارتقا دهید.

Interview with the Vampire

توضیح: از سرنوشت دروثی محافظت کنید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: از سرنوشت شون محافظت کنید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: از سرنوشت الویسیویس محافظت کنید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: از سرنوشت سوانسی محافظت کنید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: وضعیت یکی از محیط‌های بازی را به حالت Hostile تغییر دهید

توضیحات تروفی و اچیومنت London’s Burning را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: بازی را تمام کنید

بازی Vampire دارای هفت مرحله مجزا است که از مرحله ششم و کشتن باس فایت این مرحله، دیگر راهی برای بازگشت وجود ندارد. همچنین بازی Vampire فاقد گردش آزادانه در محیط است.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: بازی را بدون کشتن حتی یک شهروند تمام کنید

*این تروفی یا اچیومنت گلیچ دارد و برای تعدادی از بازیکنان آزاد نخواهد شد. در صورت رخ دادن این اتفاق یک بار بازی را پاک کرده و دوباره نصب کنید و آپدیت بازی را دانلود نکنید. به عبارتی نسخه بازی شما باید 1.00. باشد.

برای دریافت این تروفی تنها کافی است بازی را بدون اینکه شخصی را بکشید (عمل در آغوش کشیدن) تمام کنید. از این‌رو در ابتدای مرحله اول و رسیدن به بیمارستان، از فایل‌های ذخیره خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و تا انتهای بازی هیچ شهروندی را نکشید. کشتن شهروندان به شما XP می‌دهد و همین باعث می‌شود که منبع عظیمی از XP را از دست بدهید. از این‌رو نمی‌توانید سطح خود را کاهش دهید. البته نیازی نیست نگران این موضوع باشید زیرا بازی همچنان برای شما ساده خواهد بود و شما را آن چنان به چالش نمی‌کشد. تنها موردی که امکان دارد شما را اذیت کند، باس فایت‌ها هستند که با کمی دقت و حفظ کردن حرکات‌شان می‌توانید آن‌ها را از پیش روی بردارید.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: فرگال را شکست دهید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: مری را شکست دهید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: دوریس را شکست دهید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: مک‌کالوم را شکست دهید

مک‌کالوم را می‌توان سخت‌ترین باس بازی ٰVampyr دانست و شدیدا پیشنهاد می‌کنم اسلحه مورد علاقه‌تان را به سطح پنج برسانید و هفت پوینت به نوار انرژی و نوار سلامت‌تان بدهید. همچنین سعی کنید از مهارت Abyss خود نهایت استفاده را ببرید. در این حالت ‌مک‌کالوم بی‌حرکت می‌ماند و می‌توانید آسیبی جدی به او وارد کنید.

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: بیماری را از بین ببرید

راهنمای تروفی ومپیر

توضیح: وضعیت تمامی مناطق بازی را به حالت Hostile تغییر دهید

در دنیای بازی Vampyr چهار منطقه به نام‌های The Docks، Prembroke Hospital، Whitechapel و West End وجود دارند. برای دریافت این تروفی یا اچیومنت فایل‌های پشتیبان گرفته خود از مرحله اول را بازیابی کنید و در ادامه بگذارید مردم هر منطقه مریض شوند و تعدادی از آن‌ها را بکشید. در این حالت وضعیت هر منطقه به Hostile تغییر پیدا می‌کند. به عبارتی می‌توانید از منوی شهروندان، وضعیت هر منطقه را مشاهده کنید. حال اگر نوار سلامت هر منطقه به زیر ۵۰ درصد آمد، وضعیت به Hostile تغییر پیدا می‌کند.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده