// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کمپانی Deepcool از دو خنک‌ کننده‌ AiO جدید رونمایی کرد

شرکت Deepcool به تازگی از دو خنک‌کننده‌ی AIO با نام‌های CASTLE 240 RGB و CASTLE 280 RGB رونمایی کرده است.

کمپامی Deepcool به تازگی دو محصول جدید به خط تولید خنک‌ کننده‌ مایع AIO اضافه کرده است. این دو محصول که CASTLE 240 RGB و CASTLE 280 RGB نام دارند برای خنک‌سازی پردازنده طراحی و تولید شده‌اند که با توجه به نام‌هایشان می‌توان به راحتی حدس زد که در دو اندازه‌ی متفاوت ۲۴۰ میلی‌متری و ۲۸۰ میلی‌متری در بخش رادیاتور، ساخته شده‌اند.

این دو محصول جدید از یک بلاک خنک‌کننده‌ی کاملا جدید بهره می‌برند که به صورت یک پانل دو بخشی ساخته شده‌ است. نورپزداری RGB در این محصولات نیز به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند یک نمایش کامل از نورپردازی محیطی را برای کاربران ارائه دهد. 

deepcool

طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول توانایی ارائه‌ی ۱۶/۷ میلیون رنگ واقعی در سیستم نورپردازی خود را دارد که به وسیله‌ی ۵ الگوی از پیش تعیین شده (پویا، ثابت، تنفس، ستاره‌ی دنباله‌دار و برخورد رنگ‌ها) و ۳۶ حالت روشنایی قابل تعویض، می‌تواند نورپردازی قابل قبولی را به نمایش بگذارد. سیستم روشنایی RGB این محصولات یعنی هم فن‌های تعبیه شده روی رادیاتور‌ها و هم خود بلاک‌ اصلی به راحتی می‌توانند توسط یک کنترلر سیمی (در داخل بسته‌ی محصولات وجود دارد) به هدر RGB مادربورد متصل شده و با عملکرد قابل آدرس دهی با دیگر محصولات کاربر هماهنگ شوند.

فن‌های تعبیه شده در این خنک‌کننده‌ها به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که علاوه بر داشتن زیبایی نورپردازی RGB بتوانند حداکثر کارایی را در کنار کم‌ترین نویز تولیدی داشته باشند. خود بلاک‌ اصلی نیز در سایز بزرگ ساخته شده و علاوه بر سطح متصل به پردازنده، در بخش‌هایی از آن لوله‌هایی از جنس فلز مس به شکل E به کار رفته است تا بتواند گرمایی تولیدی از سطح پردازنده را سریعا جذب و انتقال دهد. هر دو محصول CASTLE 240 RGB و CASTLE 280 RGB علاوه بر پشتیبانی از جدید‌ترین پردازنده‌های ساخت شرکت اینتل، از سوکت پردازنده‌های AM4 و TR4‌ساخت شرکت AMD نیز کاملا پشتیبانی می‌کنند.

deepcool

طبق اعلام شرکت دیپ‌ کول محصول CASTLE 240RGB با قیمت ۱۰۹/۹۹ دلار و محصول CASTLE 280RGB با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار از اواسط ماه جولای (مرداد) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. 


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده