// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

تاد هاوارد از تمایلش به کراس پلی Fallout 76 با پلی استیشن 4 می‌گوید

تاد هاوارد در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است که علاقه‌مند به پشتیبانی پلی استیشن 4 از ویژگی کراس پلتفرم بازی Fallout 76 است.

قطعا بازی Fallout 76 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است که در ماه نوامبر (۲۳ آبان) روانه بازار می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، پشتیبانی از قابلیت کراس پلتفرم است و بازیکنان ایکس باکس وان و کامپیوتر می‌توانند با یکدیگر بازی کنند و از دنیای عظیم فال اوت لذت ببرند. در این میان سوال بسیار مهمی پیش می‌آید و آن هم این است که آیا ویژگی بین کنسولی بازی Fallout 76 روی پلی استیشن 4 نیز اعمال می‌شود؟

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به تازگی تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout 76، گفت‌وگویی انجام داده است و در جریان مصاحبه‌اش به ویژگی کراس پلتفرم روی پلی‌استیشن 4 برای بازی Fallout 76 اشاره کرده است. وی گفته که بتسدا علاقه‌مند است تا شاهد کراس پلتفرم روی این پلتفرم باشد.

ما علاقه‌مند به دیدن کراس پلتفرم روی تمامی پلتفرم‌ها برای بازی Fallout 76 هستیم، اما در حال حاضر نمی‌توانیم این ویژگی را اعمال کنیم. سونی همانند بقیه در این راستا حرکتی انجام نمی‌دهد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم سونی در این باره چه اقدامی انجام خواهد داد. مورد کراس پلتفرم و حضور نداشتن پلی‌استیشن 4 و سونی در این میدان مورد تازه‌ای نیست و در گذشته نیز بازی‌های زیادی علاقه‌مند به اعمال کراس پلتفرم برای بازی خود میان تمامی پلتفرم‌ها از جمله PS4 بوده‌اند اما هر بار این کمپانی بنا به دلایلی موافق نبودن خود را اعلام کرده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده