// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Fighting Fantasy Legends

بازی Fighting Fantasy Legends دنیای هیجان انگیز سری کتاب‌های نبرد فانتزی را به دنیای موبایل می‌آورد و اثری ارزشمند به علاقه‌مندان بازی‌های رومیزی ارایه می‌دهد. با زومجی همرا شوید.

بازی موبایل Fighting Fantasy Legends ساخته Asmodee Digital است که با الهام گیری شگفت‌انگیز از نسخه پی‌سی این بازی، توانسته است دنیای اساطیری و فوق‌العاده هیجان‌انگیز این سری را به پلتفرم موبایل بیاورد. بازی اندروید و آیفون Fighting Fantasy Legends جهان کلاسیکی دارد و علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی و نقش آفرینی، می‌توانند پس از مدت‌ها یک اثر به واقع ارزشمند را تجربه کنند.

گیم‌پلی این بازی مبتنی بر نقش آفرینی و برگرفته از بازی‌های رومیزی است که بازیکن باید با کارت‌هایی که دارد روند بازی را پیش ببرد و بتواند افسانه پروری را در اوج جهان بازی ادامه دهد. یک بازی تمام عیار باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بازیکن بتواند با آنها ارتباط برقرار کند و به نوعی علاقه به ادامه دادن تا پایان این اثر را داشته باشد. خب بازی Fighting Fantasy Legends دارای تمامی‌این ویژگی‌ها است و دنیایی که از سری کتاب‌های این بازی گرفته شده است، به واقع شامل وسعت کافی است که پرداختن به آن ارزش واقعی خود را داشته باشد. اگر این بازی را روی PC انجام داده باشید، متوجه وسعت این جهان می‌شوید و سبک کارتی نیز هیجان بسیار بیش‌تری را به بازی اضافه می‌کند. ماجراجویی‌های بازی منوط به عملکرد بازیکن در زمینه هیولاها، تله‌ها و گنجینه‌ها دارد و هر زمان باید با طرح ریزی یک استراتژی ناب، بتواند قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.

بازی Fighting Fantasy Legends

گرافیک بازی در حد بسیار عالی طراحی شده است و دنیای حماسی بازی در موسیقی ناب بازی نهفته شده است. فضای دراماتیک بیش‌تر از اینکه در محیط بازی دیده شود، در کارت‌های بازی پیاده شده است و شخصیت‌های ناب با بهترین طرح و نقش در کارت‌ها مهر و موم شده‌اند. مهم‌ترین بخش بازی را انتخاب‌های بازیکن تشکیل می‌دهند. بازی هزاران هزار انتخاب در اختیار بازیکن قرار داده است که هیچ‌کدام از آن‌ها، با همدیگر همپوشانی ندارند و هر کدام خط داستانی خودشان را پی می‌گیرند. باید بگوییم که داستان بازی به واقع جذاب است و با تکیه بر شخصیت‌های کتاب، به طرز شگفت انگیزی یک روایت جالب را برای علاقه‌مندان این دنیا ارائه کرده است. حوادث دراماتیک و غافلگیر کننده در بازی کم نیستند و اگر از علاقه‌مندان شخصیت‌های نمادین بازی باشید، هیجان و اضطراب در دل‌تان جاری خواهد شد.

تمامی شخصیت‌های افسانه‌ای کتاب Fighting Fantasy در این اثر ارزشمند حضور دارند

سیستم مبارزاتی بازی مبتنی بر تاس‌های بازی است و هر کدام از این تاس‌ها قابلیت ارتقا دارند. یک‌سری تاس‌ها که به طرز عادی عمل می‌کنند و ضربه‌های خاصی را به دشمنان وارد می‌کنند؛ اما برخی از تاس‌ها نیز که به صورت جایزه‌های ویژه به شما اعطا می‌شوند، دارای قابلیت‌های خاصی هستند و در رنگ‌های دیگری نمایش داده می‌شوند. شانس آوردن این تاس‌ها یک به شش است و باید شانس خود را با تاس‌های بیش‌تری امتحان کنید. قابلیت ارتقا در تاس‌ها باعث می‌شود که میزان ضربات متغیر باشد و بازیکن تلاش بیش‌تری در نبردها داشته باشد و تنها شانس سرنوشت بازی را تعیین نکند. دشواری بازی در سه سطح خلاصه شده است و بازیکن بنا به مهارت خود، می‌تواند هر کدام از آن‌ها را انتخاب کند. کشتن هیولاها و اضافه کردن به گنجینه، یکی از راه‌هایی است که قدرت بازیکنان را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که گنجینه ارزش بالایی در سطوح بالاتر داشته باشد. شما با مجموعه‌های قدرتمند از تله‌ها و هیولاها است که می‌توانید شانسی برای حضور در بازی داشته باشید و در برابر رقبای قدرتمند خود، قد علم کنید.

بازی Fighting Fantasy Legends

جهان به یک قهرمان نیاز دارد و این شما هستید که آن را به یک افسانه تبدیل می‌کنید

تنوع در کارت‌ها به خوبی دیده می‌شود و اساطیر خاصی از کتاب‌ها برای بازی انتخاب شده‌اند. از قهرمانان شیطانی بگیرید تا شخصیت‌های نمادین دنیای فانتزی بازی، همگی در کارت‌ها با بهترین شکل و شمایل قرار داده شده‌اند. تنوع به خوبی رعایت شده است و بازیکنان برای مدت‌ها می‌توانند از همین کارت‌ها استفاده کنند و نیازی به خریدهای درون برنامه ای نداشته باشند. روایت داستانی بازی بسیار کلاسیک و جالب توجه است و بازیکن را هر چه بیش‌تر در خودش غرق می‌کند. این بازی از آن آثاری است که حتی اگر به بازی‌های کارتی و رومیزی علاقه‌ای نداشته باشید، باید آن را امتحان کنید تا کم کم توجه تان به دنیای وسیع چنین بازی‌هایی جلب شود. شخصیت‌های افسانه‌ای، درست به همان صورت که می‌شناختیم در بازی حضور دارند و از دیالوگ‌ها و نحوه مبارزات آن‌ها، می‌توان به قدرت شان پی برد.

بازی Fighting Fantasy Legends اثری است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی‌های رومیزی را بار دیگر یادآور می‌شود و همزمان از دنیای وسیع کتاب‌های نبرد فانتزی نیز به بهترین شکل استفاده می‌کند. جهان بازی نیاز به یک قهرمان دارد و این شما هستید که باید این قهرمان را به یک افسانه تبدیل کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Fighting Fantasy Legends


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده