// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

تاریخ انتشار بازی Chasm مشخص شد

استودیو Bit Kid بلاخره پس از گذشت ۶ سال، تاریخ انتشار بازی ماجراجویی و مترویدوینیا خود یعنی Chasm را مشخص کرد.

بازی Chasm، ساخته استودیو بیت کید (Bit Kid)، که در سبک ماجراجویی و مترویدوینیا توسعه یافته است، در تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد ماه) برای پلی ‌استیشن 4، پلی استیشن ویتا، پی سی، مک و لینوکس منتشر می‌شود.

گفتنی است که مدت زمان زیادی است که طرفداران منتظر مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی بودند؛ چرا که بودجه لازم برای این بازی در سال ۲۰۱۳ و از طریق یک کمپین کیک استارتر جمع‌آوری شد و بازی برای مدت تقریبا ۶ سال در دست ساخت بوده است. سازندگان حتی در حین توسعه این بازی نام کمپانی خود را نیز از دیسکورد گیمز (Discord Games) به نام فعلی آن تغییر دادند.

در Chasm، کاربران در نقش یک شوالیه ظاهر می‌شوند که در دنیایی به نام Guildean Kingdom به کاوش می‌پردازد و برای نجات دنیای خود به نبرد با هیولاها می‌رود. گفتنی است که دنیای این بازی به طور دستی طراحی شده است که این موضوع حس و حالی خاص به بازی بخشیده است. در مطلبی کامل در زومجی می‌توانید از روند طولانی‌مدت توسعه این پروژه با خبر شوید و نگاهی به مراحل توسعه آن بیاندازید.

سازندگان ضمن مشخص کردن تاریخ انتشار بازی Chasm تریلری نیز منتشر کردند که در انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور با قیمت ۱۹.۹۹ دلار یا ۱۷.۹۹ یورو از طریق پلی استیشن استور و استیم برای پلتفرم‌های PS4، PS Vita و کامپیوتر منتشر می‌شود. گفتنی است که نسخه پلی‌استیشن این محصول از سیستم Cross-Buy نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی منحصر به فرد با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده