نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

اضافه شدن جی.بی اسموو به فیلم Spider-Man: Far From Home برای بازی در یک نقش مهم

جی.بی اسموو، بازیگر سریال Curb Your Enthusiasm، برای بازی در یک نقش مهم به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home اضافه شد.

از هفته گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) رسما در بیشاپس استورتفورد در انگلیس آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) تایید و اعلام شده است. جی.بی اسموو، بازیگر سریال Curb Your Enthusiasm (زیاد ذوق‌زده نشو)، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است یک نقش مهم و محوری را در فیلم بازی کند. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش اسموو در فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر نشده است. اسموو در این فیلم به تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، زندیا در نقش میشل، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومه زن عمو می، مایکل کیتون در نقش والچر و جیک جیلنهال در نقش میستریو، اضافه شده است. 

جی.بی اسموو بیشتر برای بازی در سریال Curb Your Enthusiasm، سریال کمدی تحسین شده شبکه HBO شناخته شده و در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری چون سریال New Girl (دختر جدید)، سریال Fresh Off the Boat، سریال The Millers (میلرها)، فیلم Top Five (پنج‌تای برتر)، فیلم Date Night (شب قرار)، فیلم Hall Pass (گذرگاه) و فیلم Mr. Deeds (آقای دیدز)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌ است. فیلم Uncle Drew (عمو درو)، جدیدترین فیلم اسموو است که به‌تازگی اکران شده است و او در فیلم Going Places نیز حضور دارد. جان واتس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man باز خواهد گشت و کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم مرد عنکبوتی نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز بوده است. 

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده