// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

سازندگان بازی Anthem از حالت همکاری و جاولین ها می‌گویند

اعضای استودیو بایوور در جریان توییت‌های مختلف، اطلاعات بیشتری از بازی Anthem منتشر کردند.

با توجه به نمایش گیم پلی بازی Anthem در جریان رویداد EA Play 2018، سوالات متعددی حول مکانیزم‌ها و جهان بازی برای مخاطبان به وجود آمد و حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، مارک دارا، تهیه کننده اجرایی و مایکل گمبل، سرپرست تهیه‌کننده‌ها، در جریان توییت‌های مختلفی اطلاعات بیشتری از بازی Anthem را منتشر کرده‌اند. اولین موردی که مشخص شده است، مربوط به جاولین یا همان لباس‌های بازیکنان در بازی است که در ابتدا، شما از یک جاولین کلاس Ranger استفاده خواهید کرد و در ادامه می‌توانید تمامی لباس‌ها را باز کنید و همچنین بین مراحل بازی Anthem سوییچ کنید.

از نظر انجام مراحل نیز اگر یک مرحله را از همان ابتدا با یکی از دوستان‌تان انجام دهید، مرحله مورد نظر برای وی نیز کامل خواهد شد، اما اگر در میان مرحله یا اواخر آن به بازی شما متصل شود، مرحله‌ای که در آن هستید فقط برای خودتان کامل می‌شود. از نظر پاداش نیز، پاداش اشخاصی که از همان ابتدای مرحله حضور داشته‌اند، بیشتر از بازیکنانی است که از اواسط یا انتهای بازی به مرحله مورد نظر وصل شده‌اند. از طرفی اگر در حین انجام مرحله از سرورهای بازی بیرون افتادید، نیازی نیست نگران باشید؛ زیرا یک بازه زمانی مشخص برای بازگشت شما و دوستان‌تان به بازی و مرحله‌ای که در آن بوده‌اید، در نظر گرفته شده است.

بازی Anthem

سیستم پاداش بازی به شکلی است که یک عدالت و برابری میان بازیکنان به وجود آورده است و هرکس نسبت به تلاش و مدت زمان‌اش در مرحله مورد نظر، پاداش دریافت می‌کند

در ادامه اعلام شده است که جدا از انجام مراحل، می‌توانید آزادانه در محیط بازی نیز مشغول انجام فعالیت‌های مختلف بشوید و بدون در نظر گرفتن سطح هر قسمت از نقشه بازی، تمامی قسمت‌ها و ناحیه‌های مختلف را بگردید، اما این نکته را یادتان باشد که نباید وارد قسمت‌هایی شوید که سطح دشمنان‌اش بسیار بالا است. همچنین در طول بازی کردن اسلحه و آیتم‌هایی که از دشمنان به دست می‌آورید یا آیتم‌هایی که در محیط قرار دارند، برای تمامی بازیکنان مجزا است و هر بازیکن آیتم و مهمات مخصوص به خودش را دارد. یکی دیگر از مواردی که از زبان سازنده‌های بازی Anthem گفته شده است، این است که از طریق جاولین‌های خود نمی‌توانید به عقب پرواز کنید، اما در حالت شناور قادر به انجام این کار خواهید بود و دشمنان Anthem به نحوی طراحی شده‌اند که بعضی از آن‌ها قابلیت بی‌ حرکت کردن بازیکن در آسمان را دارند و می‌توانند به شما ضربه وارد کنند. از طرفی اگر در حین پرواز کردن جاولین‌تان داغ کرد، به سمت زمین شیرجه خواهید رفت.

در انتها نیز مشخص شد که هر جاولین دارای یک آلتیمیت یا ضربه ویژه است و رنگ، پوسته و آیتم‌های شخصی‌سازی مربوط به خودش را دارد. همچنین بازی Anthem فاقد صفحات بارگذاری است. در کنار تمامی موارد، وسایل نقلیه در بازی Anthem جایی ندارند و به استفاده از جاولین‌ها محدود شده‌اید و از همه مهم‌تر، اعضای فرقه Dominion که یکی از دشمنان شما در بازی Anthem است، دارای جاولین‌هایم خصوص به خودشان هستند.

بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده