// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

رویداد Road to Battlefield V معرفی شد؛ DLC های بتلفیلد 1 و بتلفیلد 4 رایگان خواهند شد

کمپانی الکترونیک آرتز رویداد Road to Battlefield V را معرفی و اعلام کرد که در جریان این رویداد، تمامی بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 رایگان می‌شود.

از زمان معرفی بازی Battlefield V تا به امروز اطلاعات مختلفی از بازی منتشر شده است. استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Battlefield V، در این نسخه روی جنگ جهانی دوم دست گذاشته است و همانند نسخه پیشین، شاهد روایتی متفاوت از دنیای جنگ هستیم که روایتگر داستان چند شخصیت مختلف است. همچنین استودیو دایس و کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی Battlefield V، برای بیشتر جذب کردن مخاطبان، اعلام کرده‌اند که تمامی محتویات بازی رایگان خواهد بود.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز در انجمن رسمی بازی، اطلاعاتی از یک رویداد برای جامعه کاربری بتلفیلد داده است. Road to Battlefield V نام این رویداد است که به مناسبت عرضه بازی Battlefield V در پاییز امسال، برای کاربران در نظر گرفته شده و به بازیکنان نسخه‌های پیشین این مجموعه، انگیزه‌ای می‌دهد تا قبل از عرضه جدیدترین نسخه از این سری، سایر نسخه‌ها را نیز تجربه کنند.

با توجه به گفته‌های استودیو EA Dice، در طول تابستان تمامی بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 و بازی Battlefield 4 برای بازیکنانی که تنها بازی اصلی را دارند، رایگان خواهد شد و همچنین بازیکنان بتلفیلد 1 با تجربه این بازی پوسته‌های مخصوصی برای بازی Battlefield V را کسب خواهند کرد. موارد ذکر شده، تنها پاداش‌های مربوط به بازیکنان Battlefield 1 نیستند و تیم سازنده پاداش‌های بیشتری را برای آن‌ها در نظر گرفته است.

بازیکنان بتلفیلد 1 می‌توانند از پاداش‌های هفتگی داخل بازی نیز استفاده کنند که در جریان یک سری ماموریت روزانه برای بازیکنان در نظر گرفته شده‌اند و با انجام‌شان می‌توانند اسلحه، پوسته، افزایش دهنده XP و موارد دیگری را دریافت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد این رویداد و جزئیاتش چیست؟ آیا انجام این چنین کارهایی باعث افزایش بازیکن خواهد شد؟ بازی Battlefield V در تاریخ ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین دارندگان سرویس EA Access نیز می‌توانند Battlefield V را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده