نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

شخصیت های احتمالی فیلم جدید Mortal Kombat مشخص شدند

این روزها خبرهایی در مورد ساخت فیلم سینمایی جدید Mortal Kombat به گوش می‌رسد و اکنون لیستی از شخصیت‌های احتمالی آن منتشر شده است.

بیش از دو دهه از اکران آخرین فیلم سینمایی مورتال کامبت (Mortal Kombat) می‌گذرد و به نظر می‌رسد طرفداران این سری محبوب می‌توانند در آینده منتظر فیلم جدیدی از آن باشند. به گزارش سایت That Hashtag Show لیست اولیه‌ای از شخصیت‌های این فیلم مشخص شده که شامل ۱۷ نفر می‌شود؛ از جمله یک شخصیت جدید و اطرافیانش. با هم نگاهی به این شخصیت‌ها می‌اندازیم که در مورد هرکدام توضیحاتی داده شده و محدوده سنی آن‌ها هم مشخص شده است:

  • کول ترنر (Cole Turner): یک شخصیت کاملاً جدید که نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد و مردی است سی و چند ساله. کول ترنر بوکسوری است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و همسر خود را از دست داده و بیشتر از هر چیزی در زندگی به دختر نوجوانش اهمیت می‌دهد؛ مردی مصمم و با اراده که نمی‌خواهد تسلیم سختی‌های روزگار شود.
  • کینو (Kano): شخصیت مرد مکمل فیلم که چهارمین دهه از عمر خود را پشت سر می‌گذارد؛ یک استرالیایی قوی هیکل و خشن که پیش از این عضو نیروهای ویژه بوده، ولی بعدها به یک مزدور و جایزه‌بگیر تبدیل شده است. کینو مبارزی مغرور و نترس است و قدرت زیادی دارد.
  • سونیا بلید (Sonya Blade): سونیا بلید شخصیت زن مکمل فیلم خواهد بود که سن و سالی نزدیک به کینو دارد؛ زن بلوند، زیبا و باهوشی که در این فیلم نویسنده است و پیش‌گویی‌های مربوط به مسابقات مورتال کامبت را دنبال می‌کند. او کول را برای این رقابت‌ها استخدام می‌کند و خودش هم مهارت بالایی در مبارزه دارد و شجاعانه برای تیم خود می‌جنگد.
  • رِیدن (Jin/Lord Raiden): خدای رعد که نامیرا است و از زمین دفاع می‌کند. ریدن با ۱۴ سال سن نیروهای زمین را برای مسابقات مورتال کامبت آموزش می‌دهد و رهبری می‌کند.
  • میلینا (Mileena): زن جنگجوی زیبا و مرگباری که بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارد و جزو نیروهای Outworld محسوب می‌شود. او پوشش مخصوصی به تن دارد و پارچه‌ای هم روی صورت خود کشیده که بینی و دهانش را مخفی می‌کند.
  • جکس (Jackson Briggs/Jax): جکس مردی ۳۰ تا ۴۰ ساله است که افسر نظامی بوده و در اثر حادثه‌ای دستان خود را از دست داده است. او هم برای نبرد با نیروهای Outworld به سونیا و کول ملحق می‌شود.
  • لیو کانگ (Liu Kang): مردی ۲۰ تا ۳۵ ساله که قهرمان زمین محسوب می‌شود و در کنار قدرت‌های رزمی خود، توانایی پرتاب آتش را هم دارد.
  • کونگ لائو (Kung Lao): برادر لیو کانگ که سن و سالی مشابه او دارد و یک راهب کم صحبت است که در کنار مهارت‌های بالای خود، از یک کلاه بومرنگ-مانند هم استفاده می‌کند.
  • شنگ سونگ (Shang Tsung): جادوگری قدرتمند از سرزمین Outworld که سن او مشخص نیست و انرژی تاریک عظیمی همراه خود دارد. شنگ سونگ توانایی تغییر چهره هم دارد که او را به فردی غیرقابل پیش‌بینی تبدیل می‌کند.
  • دراهمین (Drahmin): یک Oni شیطانی در محدوده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال که همواره ماسکی روی صورت خود دارد، پوست بدنش حالتی پیچ و تاب خورده دارد و یکی از بازوهای او به شکل چماقی میخ‌دار است.
  • کابال (Kabal): آدمکشی شیطانی از Outworld که بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارد و همیشه با جلیقه زره-مانند سیاه و محکم و همین‌طور کت بارانی خود دیده می‌شود. صورت او توسط دستگاه تنفس مصنوعی سیاه‌رنگی پوشانده شده و سلاح او هم دو وسیله شمشیر-مانند قلاب‌دار تیز و کشنده است.
  • نیتارا (Nitara): خون‌آشامی از سرزمین Outworld با موهای مشکی که او هم سن و سالی مثل دو شخصیت قبلی دارد. دو بال بزرگ و چرمی از شانه‌های نیتارا خارج شده و معمولاً قطرات خون تازه از دندان‌های تیزش در حال چکیدن است.
  • ریکو (Reiko): مردی ۲۵ تا ۴۰ ساله که با لباس زره-مانند خود یکی از ژنرال‌های Outworld به حساب می‌آید. او چشمانی سفید و درخشان دارد و همیشه با خود یک پتک بزرگ حمل می‌کند.
  • اورسیر (The Overseer): مردی که در اواخر هشتاد سالگی به سر می‌برد و مسئول نظارت بر شرایط تمرینی و محل استقرار مبارزان زمین است.
  • امیلی (Emily): فرزند ۱۲ ساله کول که دختری لجوج و یک‌دنده است و از سن و سال خود بیشتر می‌فهمد.
  • سوفیا (Sophia): مادر همسر کول که زن فهمیده ۶۰ ساله‌ای است که از امیلی نگهداری می‌کند.
  • جس (Jess): خواهر همسر کول که سنی بین ۳۰ تا ۳۵ سال دارد و همیشه با کول درگیر است و او را پدری بد و خودخواه می‌داند. او هم با سوفیا و امیلی زندگی می‌کند.

با نگاهی به لیست منتشر شده از شخصیت‌های مورتال کامبت می‌توان به نکات مختلفی رسید؛ اول از همه حضور شخصیت جدیدی که نقش مهمی در فیلم خواهد داشت و می‌تواند در کنار اعضای خانواده خود، کمی حال و هوای درام به این اثر اضافه کند. نکته دیگری که به چشم می‌خورد سن و سال ریدن در این فیلم است که به گفته منبع آن شخصیتی ۱۴ ساله خواهد بود و به جای شخصیت بزرگسال همیشگی، با یک نوجوان طرف هستیم. همچنین اثری از شخصیت‌های محبوب مورتال کامبت مثل Sub-Zero ،Scorpion و Johnny Cage هم در این لیست دیده نمی‌شود؛ هرچند این موضوع نمی‌تواند دلیل قطعی برای عدم حضور آن‌ها در فیلم باشد و ممکن است سازندگان فیلم هنوز به سراغ جذب بازیگران مناسب این نقش‌ها نرفته‎اند.

این لیست چند هفته بعد از زمانی منتشر شده که سایت Omega Underground گزارش داده بود استودیو Atomic Monster، متعلق به جیمز وان که توسط (نیو لاین سینما) New Line Cinema، از زیرمجموعه‌های برادران وارنر (Warner Bros) مأمور ساخت فیلم جدید مورتال کامبت شده، در حال جستجو برای یافتن لوکیشن فیلمبرداری در شیکاگو است. شیکاگو هم همان جایی است که تشکیلات استودیو Midway، سازنده بازی‌های مورتال کامبت برای سال‌ها در آن واقع شده بود.

شاید هنوز برای قضاوت در مورد فیلم جدید مورتال کامبت زود باشد و این لیست هم نکات عجیبی دارد که باعث می‌شود طرفداران مورتال کامبت با شک و تردید به آن نگاه کنند، ولی در حال حاضر خبر بیشتری از فیلم منتشر نشده و بحث و گفتگو در مورد همین لیست هم جذابیت‌های خاص خود را دارد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده