// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

گیگابایت از ماوس پد‌ AORUS P7 مجهز به نورپردازی RGB رونمایی کرد

کمپانی گیگابایت از جدید‌ترین محصول خود با نام AORUS P7 که یک ماوس پد‌ مجهز به نورپردازی RGB است رونمایی کرده است.

کمپانی Gigabyte به تازگی از یک ماوس پد جدید گیمینگ رونمایی کرده است که به تکنولوژی نورپردازی RGB در لبه‌های خود مجهز شده است. محصول معرفی شده AORUS P7 RGB نام دارد.

این ماوس‌پد قابلیت سازگاری با نرم افزار RGB Fusion را دارد و می‌تواند الگوهای نورپردازی سفارشی نرم‌افزار شرکت Gigabyte یعنی AORUS Engine را در اختیار کاربر بگذارد تا از 16.7 میلیون رنگ قابل پشتیبانی آن لذت ببرند. طبق گفته‌ی شرکت تولید کننده، سیستم نورپردازی RGB به کار رفته در این محصول حتی قابلیت هماهنگ‌سازی با دیگر دستگاه‌های پشتیبانی کننده را نیز خواهد داشت.

پوشش سطحی این ماوس‌پد از ساختارهای شبیه به میکروبافت‌های نرم است که باعث می‌شود در هنگام کار با ماوس، اصطکاک سطح زیرین به حداقل ممکن برسد. این پوشش به ردیابی دقیق ماوس‌های اپتیکال و ماوس‌ های لیزری بسیار کمک خواهد کرد.

AORUS  P7 RGB

رابط اتصال در این ماوس‌پد از نوع USB دو طرفه با قابلیت جداسازی است که طول آن به حدود دو متر می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این ماوس‌پد می‌توان به پایه‌های پلاستیکی ضد لغزش و کابل اتصال بافته شده با قابلیت جداشدن، اشاره کرد. طول و عرض و ارتفاع این ماوس‌پد برابر است با ۳۵۰x۲۴۰x۴.۶ میلی‌متر و وزن آن حدود ۴۲۰ گرم خواهد بود.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده