نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴

بیلی دی ویلیامز بار دیگر نقش لاندو کالریسیان را در فیلم Star Wars: Episode IX بازی می‌کند

سرانجام شایعات حضور و نقش آفرینی دوباره بیلی دی ویلیامز در نقش لاندو کالریسیان در فیلم Star Wars: Episode IX تایید و اعلام شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت غیر منتظره شخصیت دیگری از سه‌گانه اصلی فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) در قسمت نهم این مجموعه تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، بیلی دی ویلیامز قرار است بار دیگر و برای سومین بار نقش لاندو کالریسیان را در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) بازی کند. ویلیامز پیش از این در فیلم Star Wars: The Empire Strikes Back (جنگ ستارگان: امپراتوری ضربه می‌زند) محصول سال ۱۹۸۰ و فیلم Star Wars: Return of the Jedi (جنگ ستارگان: بازگشت جدای) محصول سال ۱۹۸۳، در نقش لاندو به ایفای نقش پرداخته بود. همچنین دونالد گلاور نیز نقش جوانی شخصیت لاندو کالریسیان در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) را بازی کرده است.

Billy Dee Williams

با این حال، اطلاعات چندانی از داستان و اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IX در دسترس نیست و به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز آغاز خواهد شد. تاکنون حضور و بازگشت دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا و اسکار آیزاک در فیلم Star Wars: Episode IX تایید و اعلام شده است. همچنین به‌تازگی کری راسل، بازیگر سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، برای بازی در یک نقش مهم و مرموز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. پس از اینکه لوکاس فیلم از قطع همکاری با کالین ترورو خبر داد، جی جی آبرامز که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را در کارنامه داشت، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX را بر عهده گرفت.

همچنین کریس تریو، نویسنده فیلمنامه فیلم Argo (آرگو)، به نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Star Wars به آبرامز کمک خواهد کرد. علاوه بر این، در ماه آبان سال گذشته، لوکاس فیلم و والت دیزنی ساخت سه‌گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، را تایید و اعلام کردند. پس از آن، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، نیز کار نوشتن فیلمنامه سری جدید فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفتند.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده