نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

بازی NASCAR Heat 3 رسما معرفی شد

704Games با انتشار اولین تریلر گیم پلی از بازی NASCAR Heat 3، رسما این بازی را معرفی کرد.

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده، استودیو Monster Games و کمپانی 704Games به طور رسمی نسخه‌ی بعدی از سری بازی‌های ماشین سواری Nascar Heat را معرفی کردند. این بازی در ادامه‌ی نسخه‌ی منتشر شده در سال پیش به بازار عرضه خواهد شد و NASCAR Heat 3 نام خواهد داشت.

بزرگترین تغییر در NASCAR Heat 3، اضافه شدن Xtreme Dirt Tour به بازی است که همانطور که از نامش پیدا است برای اولین بار قابلیت مسابقه دادن در جاده‌های خاکی را به این سری اضافه کرده است. جاده‌های خاکی استفاده شده در NASCAR Heat 3 بعضا بر اساس مسیرهای مسابقه‌ خاکی در دنیای واقعی طراحی شده‌اند، اما در بین آن‌ها جاده‌هایی که منحصرا برای این بازی طراحی شدند نیز به چشم می‌خورد.

به مناسبت معرفی شدن این بازی، 704Games اقدام به انتشار اولین تریلر این بازی کرد که صحنه‌هایی از گیم پلی آن را نشان می‌دهد. این تریلر را می‌توانید در پایین خبر تماشا کنید.

NASCAR Heat 3 در تاریخ هفتم سپتامبر سال جاری (۱۶ شهریور) برای پلی استیشن 4 ،ایکس باکس وان و کامپیوتر (ویندوز) منتشر خواهد شد. بازیکنانی که این بازی را پیش خرید کنند، کوپنی به ارزش ۵۰ دلار برای حضور در یک مسابقه‌ی نسکار در دنیای واقعی دریافت خواهند کرد.

دریافت تریلر از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده