// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

سه سالگی Rocket League را داخل بازی جشن بگیرید

استودیوی Psyonix به مناسبت سه ساله شدن بازی محبوب Rocket League، یک رویداد با چندین آیتم جدید را داخل بازی جشن می‌گیرد.

استودیوی Psyonix، سازنده‌ی بازی Rocket League، تولد سه سالگی این بازی را همراه کاربران خود جشن می‌گیرد. این تولد به صورت یک رویداد چند روزه در داخل بازی اتفاق می‌افتد. این رویداد از امروز شروع شده و تا یکم مرداد (۲۳ جولای) ادامه خواهد داشت. این رویداد در تمام پلتفرم‌های کامپیوتر، مک، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و در نهایت لینوکس قابل بازی خواهد بود.

توییت رسمی راکت لیگ هم به این موضوع اشاره می‌کند:

رویداد سالانه‌ی ما از الان در تمامی پلتفرم‌ها در حال اجرا است!

بازیکنانی که از شبکه‌ی استیم استفاده می‌کنند باید بروزرسانی کوچکی (۱۸ مگابایت) را دریافت کنند تا بتوانند جوایز این رویداد را ببینند.

ممکن است لازم باشد بازیکنان برای پیدا کردن مسابقه‌ی مورد نظر خود در این رویداد کمی صبر کنند؛ چرا که کمی طول می‌کشد تا بازیکنان دیگر در این رویداد شرکت کنند.

شما با دریافت آپدیت اخیر این بازی که حجم بسیار کمی هم دارد، می‌توانید از این رویداد لذت ببرید. سایانیکس در این رویداد یادی از گذشته کرده و یکی از استادیوم‌های نسخه‌ی قدیمی این بازی را در این رویداد قرار داده است. نسخه‌ی قدیمی بازی راکت لیگ، Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars یا به اختصار SARPBC نام دارد که نکته‌ی جالب اینجا است که این بازی هم به تولد ۱۰ سالگی خود نزدیک می‌شود. این استادیوم، Throwback نام دارد و از نظر اندازه با استادیوم‌های کنونی راکت لیگ کمی متفاوت است. بزرگ‌ترین تفاوت آن در محل قرار گیری دروازه‌ها است.

Rocket League

در نهایت هم بالون‌های رویداد جایگزین جعبه‌های رویداد مشهور بازی می‌شود. بازیکنان با استفاده از این بالون‌ها می‌توانند آیتم‌های مخصوص این سالگرد را جمع‌آوری کنند تا به ازای آن تخم‌ طلا به دست آورند. این کار باعث می‌شود تا شما آیتم‌های مربوط به جعبه‌های سری قهرمان از نسخه‌ی قدیمی را به دست آورید.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده