نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ آغاز ساخت پیش درآمد سریال Game of Thrones اعلام شد

ساخت اولین پیش‌درآمد سریال محبوب Game Of Thrones از ماه اکتبر در شهر بلفست آغاز خواهد شد.

ساخت پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) از اکتبر سال جاری در شهر بلفست آغاز خواهد شد. مدت زیادی است که صحبت‌هایی مبنی بر ساخت چند اسپین‌آف از سریال بازی تاج و تخت شنیده می‌شد، تا اینکه حدود یک ماه پیش، شبکه HBO به‌صورت رسمی سفارش ساخت اولین پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت را ثبت کرد. آنطور که پیدا است، مدت زیادی طول نخواهد کشید تا هوادارن دوباره سریال را روی صفحه تلویزیون ببینند.

سریال Game of Thrones از زمان آغازش در سال ۲۰۱۱، به یک موفقیت بسیار بزرگ برای شبکه HBO‌ تبدیل شد. این سریال در طی سال‌های پخش، علاوه بر داشتن طرفدارانی ثابت، جوایز بسیاری زیادی از امی تا گلدن گلوب دریافت کرده یا برای دریافت‌شان نامزد شده است. پس از پایان فصل هفتم سریال، طرفداران با حساب و کتاب برای اینکه چه پایانی در انتطار هفت پادشاهی است در انتطار فصل آخر هستند. فصل هشتم که فصل پایانی سریال نیز است، در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد؛ البته تاکنون تاریخ مشخصی برای پخش این فصل اعلام نشده است. فصل هشتم سریال شش اپیزود خواهد داشت، فیلم‌برداری این فصل نیز چندروز پیش به‌پایان رسیده است. آنطور که پیداست شبکه HBO درحال جمع کردن قوای خود برای تولید اولین پیش درآمد سریال است.

پیش درآمد game of Thrones بازی تاج و تخت

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون بنا به گزارش بلفست تلگراف، ساخت پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت، از ماه اکتبر امسال در شهر بلفست آغاز خواهد شد. کارکنان استودیو Paint Hall شهر بلفست اعلام کرده‌اند که پروژه بعدی‌شان پیش‌درآمد سریال محبوب شبکه HBO یعنی سریال Game of Thrones خواهد بود. پیش‌ درآمدی که از لحاظ تاریخی، هزار سال پیش از وقایع سریال اصلی اتفاق می‌افتد. این خبر علاوه بر اینکه باعث شور و شوق بسیاری از طرفداران شده است، همچنین صدها موقعیت شغلی در حوزه سینما و تلویزیون را در شهر بلفست به‌وجود خواهد آورد. تاجایی که اعضای استودیو Paint Hall گفته‌اند:

این یک خبر خارق‌العاده برای همه‌ی اعضای استودیو است، از بازیگران و تیم تولید گرفته تا افرادی که برای سرویس‌های خدماتی در استودیو فعالیت می‌کنند.

با اینکه تاکنون عنوان رسمی این پیش‌درآمد اعلام نشده است، جرج آر آر مارتین، نویسنده رمان نغمه‌ای از یخ و آتش اعلام کرده که دوست دارد نام این پیش‌درآمد «شب طولانی» باشد. البته او فکر می‌کند شبکه دوست دارد که عبارت Game of Thrones در نام پیش‌درامد وجود داشته باشد. فیلم‌برداری سریال بازی تاج و تخت از سال ۲۰۱۰ در ایرلند شمالی آغاز شده است و توانسته میلیون‌ها پوند به سرمایه محلی آنجا اضافه کند. استودیو Paint Hall، استودیو اصلی سریال به‌شمار می‌رود اما سریال در مکان‌های دیگری مانند Dark Hedges، Ballintoy Harbour و Shillanavogy Valley تولید شده است. همانطور که انتطار می‌رفت نیز، لوکیشن‌های فیلم‌برداری سریال به‌واسطه اشتیاق هواداران برای دیدن لوکیشن‌های فیلم‌برداری، به مناطق توریستی تبدیل شده‌اند.

با اینکه هواداران مشغول گمانه‌زنی برای فصل آخر سریال هستند، اما اطلاعات زیادی در رابطه با پیش درآمد سریال وجود ندارد. به‌غیر از یک تیم بازیگری جدید و یک خط زمانی تازه، هوادارن نسبت به اطلاعات تازه سریال در تاریکی مطلق به‌سر می‌برند. حال با توجه به آغاز فیلم‌برداری سریال در ماه اکتبر، هواداران می‌توانند منتظر شنیدن اخبار تازه‌ای از روند توسعه سریال و تیم بازیگری‌اش باشند. سریال بازی تاج و تخت در طول زمان پخشش یک سریال کاملا رازآلود بود و طرفداران مدام در حال بررسی ریزترین جزییات بوده‌اند تا ببینند در انتها چه بر سر سریال محبوب و رکوردشکن‌شان خواهد آمد. حال با یک پیش درآمد در دست ساخت، دلایل زیادی وجود دارد تا هواداران برای بازگشت به هفت پادشاهی مشتاق باشند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده