نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۹

تاریخ عرضه بازی Ride 3 اعلام شد؛ انتشار ویدیوی جدید از این بازی

به‌تازگی ویدویی جدید از بازی موتور‌سواری Ride 3 منتشر شده است که طی آن، توضیحاتی در مورد ساخت یکی از جاده‌های بسیار شناخته‌شده‌ی بازی با نام Strada della Forra داده می‌شود.

حدود دو ماه پیش استودیوی مایلستون خبر ساخت و توسعه‌ی بازی Ride 3 را، که جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های موتور‌سواری این استودیو محسوب می‌شود، اعلام کرد. در همین راستا، امروز ویدیویی از این بازی منتشر شده است که طی آن نحوه‌ی ساخت و طراحی یکی از جاده‌های بازی، که با شبیه‌سازی دقیق محیط اطراف دریاچه‌ی گاردا (Garda Lake) و جاده‌ی بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ی استرادا دلا‌ فورا (Strada della Forra) واقع در کشور ایتالیا ساخته شده است، به نمایش گذاشته می‌شود؛ جاده‌ای که در میان علاقه‌مندان و توریست‌ها به عنوان بهشتی برای برای دوچرخه‌سواران و موتور‌سوار‌ها شناخته می‌شود.

در راستای خلق نمای مبهوت‌کننده‌ی این لوکیشن، استودیوی Milestone از تکنیک‌هایی همچون Drone-scanning (اسکن و ثبت جزییات محیط با هواپیما‌های بدون سرنشین) و Aerial photogrammetry (فتوگرامتری هوایی، به معنی استفاده از تصاویر هوایی برای بازسازی جزییات با مقیاس دقیق) استفاده کرده است؛ موضوعی که باعث به وجود آمدن جزییاتی بسیار ظریف و واقع‌گرایانه در طراحی محیط‌های Ride 3 شده است.

Ride 3

برای عزیزانی که ممکن است مطلع نباشند، Ride 3 اولین بازی از این سری است که توسط موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است؛ موضوعی که باعث پیشرفتی محسوس در گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین خود شده است. علاوه بر این، Ride 3 شامل بخش Career Mode بازسازی‌شده، نسخه‌ی Livery Edition، بیش از ۵۰۰ بخش قابل‌شخصی‌سازی در موتور و بسیاری دیگر از بخش‌های بهبود‌یافته در جهت هرچه واقعی‌تر شدن تجربه‌ی بازی است.

بازی Ride 3 در تاریخ ۸ نوامبر (برابر با ۱۷ آبان) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تازه‌ترین ویدیوی منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع .dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده