// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

ویدیو بازی Darksiders 3 با نام Flame Hollow منتشر شد

در جریان ویدیو گیم پلی جدید بازی Darksiders III، شخصیت فیوری را می‌بینیم که به واسط مکانیزم‌های منحصربه‌فردش دشمنان را از بین می‌برد.

چندی پیش بود که کمپانی THQ Nordic، سازنده و ناشر بازی Darksiders 3، تاریخ عرضه رسمی این بازی را مشخص کرد و در ادامه چند ویدیو را به نمایش گذاشت تا نسخه‌های مختلف بازی Darksiders 3 را معرفی کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیو جدیدی از گیم پلی Darksiders 3 منتشر شده است که در جریان آن شاهد مبارزات فیوری با اسلحه منحصربه‌فردش هستیم.

یکی از ویژگی‌های شخصیت بازی جاخالی دادن از ضربات دشمنان است که در مبارزات شلوغ حسابی کارامد خواهد بود و اگر نتوانید به موقع ضربات دشمنان را جاخالی دهید، دچار مشکل خواهید شد. همچنین به نظر می‌رسد بازی جدا از باس فایت‌ها، دارای مینی باس‌های متفاوتی است که شما را به چالش خواهند کشید. در ادامه ویدیو شاهد یک حالت ویژه و خشمگین‌تر برای فیوری هستیم که در جریان آن مو قرمز رنگش طلایی می‌شود.

در کنار قابلیت‌های مختلف مبازه، در این حالت ویژه تعدادی مزیت حرکتی نظیر پرش دوتایی یا عبور از محیط‌هایی که قادر به عبور نبودید، در دسترس مخاطب قرار داده می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو Flame Hollow بازی Darksiders 3 را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Dakrsiders 3 در تاریخ ۱۶ آذر ماه (۲۷ نوامبر) برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و کامپیوتر عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد ویدیو منتشر شده و بازی Darksiders 3 چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده