// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲

تاریخ انتشار بسته الحاقی Lost On Mars بازی Far Cry 5 اعلام شد

طرفداران بازی Far Cry 5 به‌زودی می‌توانند در بسته الحاقی Lost On Mars، سفر به سیاره سرخ را تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

بر اساس آخرین اخبار بازی، استودیوی یوبی سافت (Ubisoft) اعلام کرد که بسته الحاقی Lost On Mars بازی Far Cry 5 در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر ماه) برای تمامی پلتفرم‌های این بازی، منتشر خواهد شد.

بسته الحاقی Lost On Mars روی شخصیت‌های نیک رای (Nick Rye) و هرک (Hurk) تمرکز دارد. در این بسته، این دو شخصیت به سیاره مریخ منتقل می‌شوند تا جلوی مریخی‌هایی را که قصد حمله به زمین را دارند، بگیرند. در این بسته، سلاح‌های جدیدی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند با استفاده از Space Jet در سیاره به سرعت به گشت و گذار بپردازند.

در کنار موارد ذکر شده، در این بسته الحاقی، حالت Far Cry Arcade درون بازی فارکرای 5 حالا به تجهیزات مریخی مجهز شده است و بازیکنان می‌توانند از این تجهیزات در مراحل از پیش ساخته‌شده‌شان استفاده کنند یا مراحل جدیدی را بر اساس آن‌ها بسازند. در بخش داستانی بازی هم چند سلاح جدید کاربردی اضافه شده است که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها در Hope County استفاده کنند.

در کنار اعلام زمان انتشار این بسته الحاقی، یوبیسافت تریلری از این بسته منتشر کرده است که نگاهی کوتاه به بخش داستانی آن دارد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

قیمت جداگانه بسته الحاقی Lost On Mars معادل ۹.۹۹ دلار خواهد بود، اما کسانی که سیزن پس بازی را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کرده باشند، می‌توانند به ‌صورت رایگان این بسته را تجربه کنند. آخرین بسته الحاقی بازی Far Cry 5 با نام Dead Living Zombies در ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد.

بازی Far Cry 5 در تاریخ هفتم فروردین‌ماه امسال برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد و از زومجی نمره خوب ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

برای یک فارکرای، Far Cry 5 با ایده‌های جدید خود نام خودش را به عنوان یکی از بازی‌های خوب این سری ثبت می‌کند. قابلیت صدا کردن شخصیت‌های دیگر برای کمک وسط یک مرحله کاملا در گیم‌پلی جا افتاده و دنیای بازی همیشه چیزی برای ارائه دارد. اگر هوش مصنوعی کمی باهوش‌تر بود و داستان بازی به همان شخصیت «پدر» خلاصه می‌شد، فارکرای ۵ می‌توانست پا جای پای نسخه‌ی سوم بگذارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده