نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

نینتندو می‌خواهد هفته‌ای ۲۰ الی ۳۰ بازی مستقل برای سوییچ منتشر کند

نینتندو قصد دارد با گرم شدن بازار بازی‌های مستقل، فروشگاه‌ الکترونیکی خود را از آن‌ها پر کند.

بر اساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، در هفتاد و هشتمین جلسه‌ی سالانه‌ی سهامداران شرکت Nintendo در پایان ماه ژوئن (اوایل تیر ماه)، مدیران اجرایی نینتندو با سوالاتی درباره‌ی آینده‌ی Nintendo Switch و بازی‌های مستقل رو به رو شدند.

در طول این جلسه، یکی از سهامداران این سوال را مطرح کرد که:

بازی‌های مستقل حالا به موضوعی داغ تبدیل شده‌اند. حالا که بازی‌های زیادی در سراسر دنیا با بودجه‌های کم توسط استودیو‌های کوچک در حال ساخت هستند، نینتندو قصد دارد چگونه از این بازی‌ها در سیاست‌های تجاری خود استفاده کند؟

شینیا تاکاهاشی، از اعضای تیم مدیریت اجرایی نینتندو، در پاسخی تعجب برانگیز، انتظارات همگان را از تعداد بازی‌های مستقلی که قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شوند، بسیار بالا برد. او گفت:

ما... در مراسم مربوط به بازی‌های ویدیویی و گردهمایی‌های مختلف در کشورهای دیگر مرتبا با استودیوهای کوچک و مستقل ارتباط برقرار می‌کنیم. بعضی از همین بازی‌های مستقل، موفق به فروش چند میلیون نسخه در سراسر دنیا شده‌اند. در آینده ما برنامه داریم هفته‌ای ۲۰ الی ۳۰ بازی مستقل را برای نینتندو سوییچ منتشر کنیم و صد البته انتظار داریم که بازی‌های بزرگی در میان آن‌ها به چشم بخورند.

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی نینتندو فاصله‌ی چندانی با رسیدن به این ارقام ندارد؛ چرا که در هفته‌ی اول ماه جولای، ۱۸ بازی مستقل به این فروشگاه اضافه شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده