// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بسته الحاقی جدید بازی Hearthstone با نام The Boomsday Project معرفی شد

بسته الحاقی The Boomsday Project، جدیدترین محتوای دانلودی بازی Hearthstone است که کمپانی Blizzard به تازگی آن را معرفی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard) از جدیدترین بسته الحاقی بازی کارتی Hearthstone با نام The Boomsday Project رونمایی کرد. محتوای یاد شده برای انتشار در تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مرداد ماه) برنامه‌ریزی شده است.

همانند بسته‌های الحاقی پیشین، شاهد تم‌هایی هستیم که مربوط به سری Warcraft می‌شود که این بار با حضور Dr. Boom همراه است. بسته دانلودی The Boomsday Project به همراه ۱۳۵ کارت جدید به دست کاربران می‌رسد که در آن‌ها ۹ کارت Legendary Spells، Project Spells و Omega جای گرفته است.

هر کدام از ۹ کارت جدید Legendary Spells در واقع به عنوان یکی از کلاس‌های آن عمل می‌کند. به طو مثال، کارت جدید Myra’s Unstable Element به Rogue اجازه می‌دهد که باقی مانده دسته کارت را تنها با ۵ کریستال مانا بیرون بکشد. در آن سو کارت جدید Project در جریان بازی هم برای Caster و هم برای حریف مزایایی خواهد داشت. به طور مثال، کارت Biology Project برای هر دو طرف ۲ کریستال مانا به قیمت تنها ۱ واحد به ارمغان می‌آورد. گویا این کارت می‌توانید برای بازیکنانی که از کارت Ramp استفاده می‌کنند، موثر ظاهر شود.

کارت‌های Omega برای کسانی که ۱۰ کریستال مانا در اختیار دارند مزایای چشمگیری را به ارمغان می‌آورد. به طور مثال اگر ۱۰ کریستال مانا بازیکن در دست داشته باشد در آن سو قدرت حمله آن ۱۰ واحد افزایش پیدا می‌کند. گفتنی است که این کارت نیز می‌تواند برای Ramp مناسبت باشد. بسته الحاقی The Boomsday Project همچنین یک کلید واژه جدیدی نیز با نام Magnetic به بازی اضافه می‌کند. این مورد به بازیکنان اجازه می‌دهد که کارت‌های Mech را برای وارد کردن آسیب‌های بیشتر با یکدیگر ترکیب کنند.

گفتنی است که The Boomsday Project محتوای تک نفره جدیدی را با نام The Puzzle Lab برای بازی Hearthstone در نظر گرفته است. البته سازندگان اطلاعات زیادی در این مورد منتشر نکرده‌اند اما خاطر نشان کردند که با نزدیک شدن به‌ این به‌روزرسانی، جزئیاتی از آن با بازیکنان به اشتراک می‌گذارند. گفتنی است که بخش تک نفره The Puzzle Lab دو هفته پس از راه‌یابی بسته الحاقی The Boomsday Project یعنی در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در عکس پایین می‌توانید نگاهی به این بخش بیاندازید.

hearthstone

کاربران این بازی CCG از امروز می‌توانند محتوای جدید را پیش خرید کنند. باندل استاندارد بومزدی پراجکت ۴۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است که مزایایی همچون ۵۰ دسته کارت، کارت طلایی به طور انتخابی از دسته The Boomsday Project Legendary و یک کارت Mecha-Karaxxus در خود جای داده است. نسخه گران‌تر این محصول با قیمت ۷۹.۹۹ دلار هم اکنون در دسترس است که در کنار آیتم‌های فوق، شامل ۳۰ کارت اضافی (۸۰ عدد به طور کلی) و یک کارت جدید Mecha Jaraxxus Warlock Hero نیز می‌شود. در ادامه می‌توانید نگاهی به کارت‌های جدید و قابلیت‌های آنها بیاندازید.

hearthstone

آیا بسته الحاقی جدید بازی Hearthstone را پیش خرید خواهید کرد؟ در این باره نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده