// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Wing Shooter

بازی موبایل Wing Shooter اثر جذابی است که اکشن تمام عیاری را دنیای علمی‌ تخیلی بازی ارائه می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Wing Shooter ساخته Than Toan اثر ساده و جذابی است که یک اکشن تمام عیار را در دنیای فانتزی و شگفت‌انگیز خود ارائه می‌کند. بازی بسیار ساده طراحی شده است و با دادن یک وظیفه ساده به بازیکن، سعی داشته است که یک گیم‌پلی اعتیادآور را ارائه کند. باید بگوییم که کم و بیش در این امر موفق ظاهر شده است و نتیجه یک اکشن عالی رعد و برقی است.

وظیفه شما در این بازی آیفون، به‌دست گرفتن کنترل یک پایلوت ساده و شلیک مداوم آن به دشمنان است. در واقع شما در فضای کهکشانی بازی قرار می‌گیرید و باید علاوه بر شلیک‌های دقیق، کنترل درست پایلوت را برعهده بگیرید و بیش‌ترین مسیر را با آن طی کنید. چنین روندی می‌تواند در بلندمدت خسته کننده شود، اما بازی به‌خوبی نشان داده است که فراتر از چیزی است که به نظر می‌رسد و رفته‌رفته این موضوع قوت می‌گیرد. چالش‌ها با اضافه شدن باس‌ها بسیار سخت‌تر می‌شوند و باید بتوانید باس‌هایی را که توسط هیولاهای معلق در هوا محافظت می‌شوند نابود کنید. این باس‌ها طراحی بسیار شگفت‌انگیزی دارند و با داشتن جثه بزرگ‌تر می‌توانند دلهره بزرگی را برای بازیکنان ایجاد کنند. بازی دارای سه‌حالت ساده، معمولی و سخت است که بازیکن در انتخاب آن‌ها مختار است و می‌تواند تجربه جدیدی در هر کدام داشته باشد. بیشتر ریتم بازی را شلیک‌های مداوم و سریع تشکیل می‌دهند. چنین روندی باعث می‌شود که حتی یک‌لحظه هم توان دست کشیدن از بازی را نداشته باشید و علاقه بسیاری برای بالابردن امتیاز خود داشته باشید.

Wing Shooter
Wing Shooter
Wing Shooter

گرافیک بازی Wing Shooter طراحی بسیار شگفت‌انگیزی دارد و ترکیب‌های رنگی مختلف، به وضوح در بازی دیده می‌شود. این ترکیب رنگی از فضای کهکشانی بازی گرفته شده است و حس جالبی به علاقه‌مندان جنگ ستارگان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین نکات چنین گرافیکی، تاثیر نورپردازی خیره‌کننده آن است. با توجه به‌چیزی که گیم‌پلی بازی روی آن سوار شده است، انتظار یک نورپردازی عالی و متفاوت در شرایط مختلف می‌رفت که باید اذعان کرد بازی در این زمینه عالی کار شده است. چشم‌نوازی بازی در این قسمت مشهود است و می‌تواند از عوامل علاقه بیش‌تر بازیکنان برای تجربه این اثر باشد. موسیقی خاصی را با الهام گرفتن از بازی‌های نوستالژیک این سبک داریم که می‌تواند نیروی محرکه جالبی برای انجام دادن بهتر مراحل باشد. وقتی به‌صورت کلی به‌ Wing Shooter نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که سازندگان با خودداری کردن از قراردادن المان‌های مدرن‌تر در بازی، سعی کرده‌اند که روح بازی‌های نوستالژیک این سبک را در گرافیکی زیبا به تصویر بکشند.

نورپردازی عالی باعث می‌شود که تجربه گیم‌پلی بازی، حس و حال بهتری را برای بازیکنان داشته باشد

بازیکن باید تا می‌تواند از رعد و برق استفاده کند و به صورت هم‌زمان مهاجمان ستاره‌ای را نابود کند. این مهاجمان قصد نابودی شهر را دارند و این شما هستید که باید تک و تنها در برابر خیل عظیمی‌ از دشمنان قرار بگیرید. شلیک هم‌زمان در کنار کنترل پایلوت، تجربه چالشی جدید و نوستالژیکی است که پیش‌تر در بازی‌های دهه‌های قبل دیده‌ایم و شاید این‌بار فرصت تجربه آن با گرافیکی بهتر را داشته باشیم. وظیفه اصلی شما در Wing Shooter نجات شهر از نیروهای تاریکی است که به‌مدت طولانی بر شهر چیره یافته‌اند و حال شما کار سختی در برابر این نیروها دارید. استفاده از تاریک‌ترین نیروها برای این بازی، نشان از الهام‌گیری این اثر از سری جنگ ستارگان دارد. شما سلاح‌های متنوعی را در طول بازی خواهید داشت که هر کدام مهارت خاصی را به شما می‌دهند و باعث می‌شوند که از قدرت ضربه‌ای خاصی برخوردار شوید.

Wing Shooter
Wing Shooter
Wing Shooter
وظیفه شما در بازی Wing Shooter، شکست دادن مهاجمان ستاره‌ای در دنیای فانتزی شگفت انگیز آن است

شما برای این بازی آیفون انتخاب شده‌اید و تنها امید ساکنین شهر برای نجات‌شان هستید. پس تنها کافی است که در مود درستی قرار بگیرید و همه تمرکز خود را روی استفاده از سیستم رعد و برق نگه دارید. استفاده بهینه از این سیستم، می‌تواند راه‌گشای شما در نابود کردن هرچه بیش‌تر دشمنان باشد. در واقع همین سیستم عالی با نورپردازی دقیق است که باعث می‌شود بازیکنان توان دست کشیدن از بازی را نداشته باشند و تا می‌توانند دشمنان خود را با رعد و برق بسوزانند.

بازی Wing Shooter اثر جالب توجهی است که گرچه در ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است، اما به‌سبب داشتن نورپردازی عالی و استفاده از اکشن تمام عیار در گیم‌پلی خود، اثر ارزشمندی محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند برای گذران اوقات فراغت از این اثر استفاده کنند و لحظات پرهیجانی را سپری کنند. تنوع خاصی در بخش‌های مختلف بازی شاهد نیستیم و همین می‌تواند دلیلی برای قیمت کم این بازی باشد. این بازی را می‌توانید از اپ‌استور برای سیستم عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی آیفون Wing Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده