// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 برای مک تایید شد

کمپانی Warner Bros Interactive Entertainment با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 برای مک منتشر می‌شود.

اگر از کاربران مک هستید و به سری بازی‌های لگو علاقه دارید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros Interactive Entertainment) اعلام کرد که بازی اکشن و ماجراجویی LEGO Marvel Super Heroes 2 تابستان سال جاری برای پلتفرم اپل منتشر می‌شود. گفتنی است که استودیو معروف Feral Interactive که پیش‌تر وظیفه انتشار بازی‌های مک را بر عهده داشت باری دیگر این مسئولیت را قبول کرده است.

سازندگان به مناسبت معرفی نسخه مک LEGO Marvel Super Heroes 2، تریلری نیز با طرفداران در میان گذاشتند که گیم پلی آن را روی پلتفرم یاد شده به نمایش قرار می‌دهد.

متاسفانه ناشر این محصول به سیزن پس و بسته‌های الحاقی این بازی اشاره‌ای نداشته است و از این‌رو مشخص نیست که آیا محتویات یاد شده در دسترس کاربران مک قرار می‌گیرد یا خیر. در طی چند ماه اخیر بازی با محتویاتی که بر پایه فیلم‌های Black Panther ،‌Avengers: Infinity War و غیره طراحی شده است، آپدیت شده است.

Lego Marvel Super Heroes 2 یک بازی اکشن با دوربین سوم شخص است و همانطور که می‌دانید کاراکترهای مطرح دنیای مارول در قالب لگو‌ در این بازی حضو دارند. همانند بازی‌های لگو مشابه،‌ لگو مارول سوپر هیروز 2 شامل بخش همکاری چند نفره و همچنین بخش رقابتی با نام Super Hero می‌شود. این بازی نوامبر سال گذشته برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شده و هم‌اکنون در دسترس است.

در زمان نگارش این خبر، سازندگان تاریخ انتشار بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 را روی Mac مشخص نکرده‌اند، اما می‌دانیم که این محصول در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری به دست بازیکنان این پلتفرم می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر پورت مک این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Lego Marvel Super Heroes 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده