نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴

یک کاراکتر دیگر در طول روند بازی The Last Of Us Part 2، الی را همراهی خواهد کرد

در قسمت دوم بازی The Last of Us نیز مانند قسمت اول، طی روند بازی شاهد کاراکتری دیگر در کنار شخصیت اصلی خواهیم بود.

دومین قسمت از بازی The Last of Us، جدیدترین ساخته‌ی استودیو ناتی داگ، روی روایت داستان شخصیت اِلی تمرکز خواهد داشت و طبق مصاحبه‌های سازنده‌ی بازی، او تنها کاراکتر قابل بازی در این اثر خواهد بود. امروز و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به مصاحبه‌ی جدید نیل دراکمن، کارگردان خلاق بازی و نایب‌رئیس شرکت ناتی داگ، متوجه شدیم که در این قسمت هم مثل قسمت قبلی، شخصیت اصلی را یک کاراکتر دیگر طی روند بازی همراهی خواهد کرد.

دراکمن در این باره به خبرگزاری Buzzfeed گفت:

الی در قسمت قبلی در نقش یک کاراکتر همراه ظاهر شد، حالا او شخصیت اصلی است و ما کنترلش می‌کنیم. امروز می‌توانم بگویم که در طی پیشرفت داستان The Last of Us Part II یک سری کاراکتر را خواهیم دید که او را همراهی می‌کنند؛ اگرچه در دموی نمایش داده شده در E3 چنین شخصیتی را ندیدیم.

رویکرد کلی ما نسبت به این کاراکترِ همراه، مثل قبل، این است که چگونه با آن‌ها رفتار کنیم و چگونه به این کاراکترها شخصیتی ببخشیم که بتوانند در جهان بازی پیش‌روی کنند، کارهایی معنی‌دار انجام بدهند و شما را شگفت‌زده کنند.

در قسمت قبلی ما کاراکتر جوئل را کنترل کردیم. مردی که مانند یک پدر از الی در طی داستان بازی مراقبت کرد و ماجرای The Last of Us را به نقطه‌ی پایانش رساند. الی در قسمت اول نقش کاراکترِ همراه و غیرقابل بازی را ایفا کرد و البته گاهی اوقات نیز ورق برمی‌گشت و شاهد کنترل او به عنوان شخصیت اصلی و جوئل به عنوان شخصیت همراه بودیم. در این مصاحبه‌ی دراکمن، او هویت کاراکتر همراه الی در The Last of Us Part II را مشخص نکرد و به‌زودی تنور گمانه‌زنی‌ها در مورد هویت کاراکتر مذکور، داغ خواهد شد.

دومین قسمت از بازی پرطرفدار و تحسین‌شده‌ی The Last of Us در E3 2018 نمایشی نفسگیر را ارائه کرد؛ جایی که با یک الی کاملا خشن روبه‌رو بودیم و تکامل بازی در زمینه‌های گرافیک و گیم‌پلی را به وضوح دیدیم. تحلیل این نمایش را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید. بازی The Last of Us Part II در تاریخی نامعلوم راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

به نظر شما این کاراکتر چه کسی خواهد بود؟ آیا قرار است با بازگشت جوئل شگفت‌زده شویم؟ نظراتتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده