نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

ویدیوهای جدید Shadow of the Tomb Raider با محوریت موسیقی‌های شگفت‌انگیز بازی

کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ایداس مونترال ویدیوهای جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کردند که روی تعدادی از موسیقی‌های بازی تمرکز دارند.

مجموعه بازی‌های توم ریدر همواره دارای موسیقی متن فاخری بوده‌اند و به نظر نمی‌رسد که بازی Shadow of the Tomb Raider نیز از این قائده مستثنی باشد. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ایداس مونترال ویدیوهای جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرده‌اند که روی سه موسیقی مختلف بازی و موسیقی ساخته شده برای تریلر سینمایی معرفی بازی تمرکز دارند. ویدیو مربوط به موسیقی «تریلر سینمایی بازی» از جذابیت خاصی برخوردار است؛ چرا که برایان دی‌الیویرا، آهنگساز بازی را که بیشتر به خاطر کار روی بازی‌هایی نظیر بازی Resident Evil 7: Biohazard، بازی Tearaway و بازی Papo & Yo شناخته می‌شود، در حال ساخت موسیقی خارق‌العاده بازی با ابزارآلات مختلف موسیقی نشان می‌دهد. تمرکز سه ویدیو دیگر نیز روی قطعه‌هایی با نام Obsession، Prologue و Maya Ruins Escape است که قطعا همگی ارزش شنیدن دارند.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست‌و‌سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید با مطالعه مقاله جامع «Shadow of the Tomb Raider؛ نمایشی از چهره تاریک لارا کرافت» از تمام اطلاعات انتشار یافته از بازی مطلع شوید. همچنین ویدیوهای جدید بازی Shadow of the Tomb Raider را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

ویدیو مربوط به موسیقی ساخته‌شده برای تریلر سینمایی بازی | دانلود از آپارات

ویدیو مربوط به موسیقی Obsession | دانلود از آپارات

ویدیو مربوط به موسیقی Maya Ruins Escape | دانلود از آپارات

ویدیو مربوط به موسیقی Prologue | دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده