// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

مجسمه آمیبو کاراکتر Wolf برای بازی Super Smash Bros Ultimate معرفی شد

کمپانی نینتندو، در حالی که اطلاعاتی از آمیبو‌های قدیمی منتشر کرد در آن سو از آمیبو جدید کاراکتر Star Fox برای بازی Super Smash Bros Ultimate نیز رونمایی کرد.

وقتی بازی Super Smash Bros. for Wii U در سال ۲۰۱۴ میلادی برای کنسول Wii U منتشر شد کمپانی نینتندو ساخت فیگور‌های آمیبو (Amiibo) را نیز آغاز کرد. ساخت و توزیع مجسمه‌های یاد شده تا سال ۲۰۱۴ ادامه داشت و شاهد توسعه آمیبو‌هایی از کاراکتر‌های محبوب این سری بودیم. حال سازندگان از مجسمه‌های جدید بازی تازه معرفی شده Super Smash Bros Ultimate نیز رونمایی کرده‌اند.

حساب کاربری Nintedno Versus با انتشار پستی در توییتر، جزئیاتی از آمیبو‌های پیش‌تر معرفی شده این سری یعنی Inking و Ridley منتشر کرد. در کنار آن، سازندگان برای اولین بار نیز از فیگور آمیبو کاراکتر Wolf رونمایی کردند و اطلاعاتی نیز از آن منتشر کردند.

فیگور کاراکتر وُلف که در ادامه می‌توانید عکس آن را مشاهده کنید، بر اساس طراحی شخصیت محبوب Star Fox در بازی Super Smash Bros. Ultimate، ساخته شده است. به نقل از نینتندو، هر سه فیگور یاد شده در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر ماه) عرضه می‌شود و با قیمت ۱۵.۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همانطور که می‌بینید آمیبو‌های یاد شده نسبت به فیگور‌های پیشین کمی گران‌تر هستند.

star fox

پست منتشر شده همچنین از عرضه دوباره فیگور‌های قدیمی سری Super Smash Bros با قیمت ۱۲.۹۹ خبر می‌دهد؛ هرچند سازندگان مشخص نکردند که کدام یک از فیگور‌های قدیمی دوباره در دست ساخت قرار می‌گیرند. البته طرفداران در آن سو خواهان ساخت فیگور‌هایی بر اساس کاراکتر‌های دیگر این بازی نیز بودند که در بین آنها نام‌های دیزی، لینک جوان و پیچو به چشم می‌خورد که در کنار کاراکتر‌های Snake و Ice Climbers نیز دیده می‌شود.

بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros. Ultimate و فیگور‌های اینکینگ، ولف و رایدلی در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر ماه)‌ به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. علاقه‌مندان هم اکنون می‌توانند این بازی را از وب‌سایت آمازون پیش خرید کنند. باید بدانید که تمامی کاراکتر‌های این سری در جدیدترین نسخه سوپر اسمش بروز حضور خواهند داشت و برای اطلاع از عکس جلد آن نیز می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Super Smash Bros به گوشتان می‌خورد باید بدانید که این سری در سبک مبارزه‌ای طراحی شده است و از اهمیت بسیار بالایی در ورز‌ش‌های الکترونیکی یا همان eSports برخوردار است. در حالی که طی سالیان سوپر اسمش بروز از امتیازات بالایی در متاکریتیک بهره‌مند بوده است، این سری سال آینده جشن ۲۰ سالگی خود را خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده