// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Pop The Ice

بازی موبایل Pop The Ice اثری بسیار سرگرم‌کننده است که بازیکن باید مکعب یخی را به بالاترین سطح ممکن برساند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Pop The Ice اثری است که توسط استودیو Orangenose عرضه شده است و لحظات فان و سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌کند. بازی گیم پلی ساده‌ای دارد و تنها باید تکه یخ هر مرحله را به بالاترین سطح ممکن برسانید و به مرحله بعد بروید. این بازی اندروید برای چند ساعت هم که شده المان‌های جذابی دارد و دارای چالش‌های بسیار هیجان‌انگیزی است.

گیم‌پلی عالی بازی Pop The Ice باعث‌‌ شده است که ساعت‌ها تجربه نابی را در محیط مینیمال بازی داشته باشید و هر مرحله شامل جذابیت‌های خاص خودش باشد. وظیفه شما در بازی تنها پرتاب کردن مکعب یخ به طبقه‌های بالا است و اگر بتوانید این کار را بدون افتادن یخ‌ها و تا آخرین طبقه ادامه دهید، برنده می‌شوید و می‌توانید مرحله بعدی را هم تجربه کنید. هر کدام از مراحل دارای چالش‌های جدیدی هستند و به‌خصوص وقتی که از یک اتاق به اتاق دیگری منتقل می‌شوید، المان جدیدی از گیم‌پلی باز می‌شود و ارائه‌کننده چالش جدیدی در بالا بردن معکب یخ است. هر کدام از اتاق‌ها دارای تعداد مشخصی از مراحل هستند که همیشه آخرین مرحله به‌عنوان مرحله باس انتخاب شده است و چالش به مراتب سخت‌تری را برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

Pop The Ice
Pop The Ice
Pop The Ice

گرافیک بازی بسیار تر و تمیز و مینیمالیستی است و حس و حال یک بازی مدرن با تم ساده را می‌دهد. صداگذاری بیش‌تر از موسیقی در بازی به چشم می‌خورد و هر حرکت و ضربه‌ای در بازی با جلوه‌های صوتی نابی ارائه می‌شود. برای موفقیت در بازی باید تاکتیک خاصی را پیش بگیرید و از قوانین فیزیک پیروی کنید. برای مثال وقتی که در طبقه‌ای باد می‌وزد، باید همیشه تکه‌های یخ را کمی‌ عقب‌تر یا جلوتر پرتاب کنید تا باد روی آن‌ها تاثیر بگذارد و یخ درست روی شیشه سقوط کند. شیشه‌ها هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند و از نظر اندازه و حجمی‌ که در اختیار شما قرار می‌دهند، می‌توانند متفاوت باشند. بعضی از آن‌ها واقعا کوچک هستند و شما کار سختی برای قرار دادن یخ در آن‌ها خواهید داشت. برخی از این شیشه‌ها یخ را به‌صورت کج پرتاب می‌کنند و باید هدف‌گیری درستی در این زمینه داشته باشید.

فیزیک واقع‌گرایانه نمود بیش‌تری در بازی Pop The Ice دارد

چالش‌های این اثر تنها به همین موارد خلاصه نمی‌شود و می‌توان به تم‌های تاریک طبقات نیز اشاره کرد که دید کمی روی اشیای طبقه بالا به بازیکن می‌دهد. در این شرایط، معمولا داخل شیشه طبقه‌ای که روی آن قرار دارید، فنری وجود دارد که کمک می‌کند یخ را چندین طبقه پرتاب کنید. بالاخره همین که بازی برای هر اتاق چالش خاصی آماده کرده است، بسیار جذاب و نفس‌گیر است و بازیکن را برای تجربه آخرین مراحل بازی Pop The Ice تشویق می‌کند. اگر مکعب یخ روی زمین بیفتد، خواهید سوخت و تمام زحمات‌تان از بین می‌رود و باید از اول شروع کنید. گاهی اوقات پرتاب‌های ناموفق بازیکنان، به طور شانسی روی شیشه همان طبقه فرود می‌آید و بازیکن می‌تواند شانس خود را دوباره امتحان کند. اگر بتوانید واکنش‌های سریعی در بازی داشته باشید، موفقیت در انتظار شما است و می‌توانید سریعا امتیاز هر مرحله را بگیرید. هر شیشه دارای سرعت متفاوتی است و بعضی اوقات واقعا باید در یک‌صدم ثانیه تصمیم بگیرید و پرتاب کنید.

Pop The Ice
Pop The Ice
Pop The Ice
گرافیک بازی، مینیمالیستی و بسیار تر و تمیز است

کنترل ساده بازی Pop The Ice، این امکان را برای سازندگان ایجاد کرده است که با دست بازتری، چالش‌های سخت‌تر را طراحی کنند و تجربه بهتری به بازیکنان ارائه کنند. هر قدر که گیم‌پلی بازی برای اجرا راحت‌تر باشد، می‌توان روی دیگر بخش‌ها مانور داد و باید گفت که سازندگان در این زمینه عالی کار کرده‌اند. ۹۰ سطح در این بازی اکشن موبایل وجود دارد و جذابیت و تازگی در تمامی‌ این مراحل دیده می‌شود. محیط بازی دل‌نشین و جذاب است و جلوه‌های ویژه جالبی را به صورت مینیمالیستی در بازی مشاهده می‌کنیم. طبقات از پویایی خاصی برخوردارند و با گذر از مراحل ابتدایی، مشاهده خواهید کرد که چقدر شکنندگی دارند و شما شاید تنها یک یا دوبار شانس برای پرتاب کردن تکه یخ‌ها داشته باشید. وجود چنین موانعی در طبقات، باعث می‌شود که هیجان به بازی ترزیق شود و بازیکن سرعت عمل خود را بالاتر ببرد. فیزیک واقع گرایانه نمود بیش‌تری در بازی دارد و این موضوع را می‌توان در نحوه قرار گرفتن تکه یخ‌ها در شیشه‌ها به وضوح مشاهده کرد. گاهی اوقات به مانند توپ بسکتبالی که از روی لبه سبد به پایین می‌افتد و گل نمی‌شود، یخ‌های شما هم با بدشانسی جایی در شیشه‌ها پیدا نمی‌کنند و به لبه‌ها برخورد می‌کنند. اگر خوش‌شانس باشید لبه‌ها می‌توانند کمک‌کننده باشند و شما را به موفقیت برسانند، اما در غیر این صورت باید از ابتدا کار خود را شروع کنید

بازی اندروید Pop The Ice می‌تواند گیم‌پلی جذاب و هیجان انگیزی را ارائه کند، اما پتانسیل این را ندارد که تا مدت‌ها قابلیت‌های خود را حفظ کند و پس از مدتی خسته‌کننده می‌شود. مراحل رفته رفته المان‌های جدیدی را به گیم‌پلی بازی اضافه می‌کند و از این نظر حداقل تا آخرین مرحله تکراری احساس نمی‌شود. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Pop The Ice


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده