// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

باحال ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

معمولا کدهای تقلب همیشه برای آسان‌تر کردن بازی نیستند و بعضی از این کدها جنبه طنز دارند و حس و حال جالبی به بازی می‌بخشند.

معمولا میان ما گیمرها رسم است که وقتی اسم کدهای تقلب آورده می‌شود، ناخود آگاه سمت این دیدگاه می‌رویم که استفاده از کدهای تقلب برای ساده‌تر پشت سر گذاشتن بازی و دور زدن ساختار گیم پلی است. با این حال کدهای تقلبی هم وجود دارند که صرفا روی گیم پلی اصلی و تجربه بازیکنان تاثیر گذار نیستند و موارد بامزه و جالبی را به بازی اضافه می‌کنند. برای مثال کد ماشین پرنده سری Grand Theft Auto که از نسخه‌های گذشته تا به امروز یکی از مواردی بوده که کاربران با استفاده از آن، لحظات خوبی را برای خود رقم زده‌اند. همچنین وجود کد آدم فضایی‌ها در بازی فیفا موردی بود که حس و حال جالبی به بازی داده بود و ناگهان یک سفینه فضایی می‌آمد و بازیکنان شما را می‌برد! شاید برای‌تان سوال پیش آمده است که جالب‌ترین و باحال‌ترین کدهای تقلب در صنعت بازی‌های ویدیویی چیست؟ ما در زومجی و ششمین قسمت از برنامه لودینگ، نگاهی به باحال‌ترین کدهای تقلب داشته‌ایم که شاید برای شما هم جالب باشند. کدهایی نظیر کونامی کد یا Big Heads که استفاده از آن‌ها ساختار بازی را عوض می‌کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به باحال‌ترین کدهای تقلب بازی‌های ویدیویی را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

آیتمی که مشاهده کردید، تنها بخشی از ششمین قسمت از برنامه لودینگ بود. برای مشاهده کامل ویدیوها، بهتر است به ششمین قسمت از برنامه لودینگ مراجعه کنید. لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که هر هفته (دوشنبه‌ها ساعت ۹ شب) پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده