نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

بازی Subnautica پایان سال میلادی برای پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد

استودیو Unknown Worlds Entertainment با انتشار تریلر جدیدی از انتشار بازی Subnautica برای پلی استیشن 4 خبر داد.

در اوایل تیر ماه امسال بود که بازی Subnautica نهایتا از فاز Early Access خارج شد و در دسترس بازیکنان کامپیوتر قرار گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی در آینده برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد و بازیکنان کنسول‌ها نیز می‌توانند به ماجراجویی در اعماق دریاها و اقیانوس‌ها بپردازند.

استودیو Unknown Worlds Entertainment اعلام کرد که بازی Subnautica اواخر سال جاری میلادی برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد و استودیو پنیک باتوم که پورت بازی‌هایی نظیر بازی DOOM و بازی Wolfenstein II برای نینتندو سوییچ را در کارنامه دارد، در توسعه این نسخه از بازی با آن‌ها همکاری خواهد کرد. نسخه فیزیکی بازی نیز به وسیله کمپانی گیرباکس عرضه خواهد شد و از حالا می‌توان به پیش خرید آن اقدام کرد.

بازی Subnautica علاوه بر پلی استیشن 4 برای کاربران ایکس‌ باکس وان نیز منتشر خواهد شد و استودیو پنیک باتوم با سرعت هرچه تمام‌تر مشغول توسعه این نسخه از بازی است. با این حال، هنوز تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی به صورت رسمی اعلام نشده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از زمان عرضه آن منتظر بمانیم.

بازی Subnautica در حال حاضر برای کامپیوتر و مک در دسترس است و در تعطیلات پایان سال میلادی برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تریلر و تصاویر جدید بازی Subnautica را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

Subnautica


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده